Totally Captivated ^^ kim kimi büyüledi??

herkese merhaba!! evet bugün yine bir manhwa günü -gerçi dünkü mangaydı ama bir yerde aynı kapıya çıkar-.. aslında izlediğim dziyi bitirdim ama üzerinde çalışmak istediğimden biraz bekletmek istiyorum.. sanırım onun postu haftaya kalacak.. ve şimdi yine geçen kriz zamanında izlediğim bir manhwa’dan bahsetmek istiyorum..

evet bu Koreliler tarafından çizilmiş.. benim farketmem biraz uzun sürdü.. çünkü manga okuyanlar bilir bunlar sağdan sola doğru okunur ama bu manhwa lar öyle değil aynı bizim gibi soldan sağa doğru ilerliyor hikaye.. başlarken bunun bir manhwa olduğunu farketmemişim ve bir kaç sayfayı tersten okumaya çalıştım.. hayırdır inşaallah diyorum ne biçim bu oradan oraya atlıyor falan derken bir baktım ki çocukların adı hafiften tanıdık geliyor kulağa; Moo Kyul ve Ewon Jung işte bundan sonra anlayabildim tersten okuduğumu..

tür yaoi yine.. biliyorsunuz ben seviyorum.. bunu da o kadar hızlı okudum ki.. bir başlıyorum bırakamıyorum, bi bakmışım hava aydınlanmış bile.. çok heyecanlı ve ilgi çekici bi hikaye.. mafya babası Mookyul ve üniversite öğrencisi Ewon ortak bir arkadaşları sayesinde patron ve çalışan konumunda tanışırlar.. tüm ayak işlerine bakmak zorunda olan Ewon; şirket-mafya- ve patron için zamanla vazgeçilemeyecek bir kişi olur.. birbirine bu kadar zıt başka karakter olamaz birisi ne kadar yardım sever eğlenceli ise diğer o kadar sert biri..

ortak tarafları ise ikisininde oldukça popüler ve yakışıklı olması.. ee ne de olsa bunlar Koreli dimi :) ayrıca mafya babası ama  mafyalara benzer tarafı görünmeyecek kadar az bizimkinin.. adamlarına karşı o kadar iyi ki.. hele o adamlar yok mu bu kadar  tatlı ve komik olunamaz..  aralarında ki ilişkinin komikliğinden bahsetmeye gerek yok zaten.. ve çevrede canı yanan diğer kişiler de var.. iş böyle olunca her yönden desteklenmiş kuvvetli bir hikaye.. çizimler komik.. mesela şu allta ki görselde ki kısıma o kadar bayılmıştım ki hemen kesip saklamıştım..

“terk edildiysem  n’olmuş? kendime başka bir adam bulayım!! işte vahşi gecelere akıyorum”

terkedilrsek aynı böyle davranıyoruz bundan sonra arkadaşlar haberiniz olsun.. hayat felsefemiz bu artık bizim, nefes alıyorsak umut var demektir dimi :) yaoi seviyorsanız kaçırmayın derim.. ne kadar sevdiğimi anlatabilmişimdir herhalde.. toplamda altı cilt ama başlayınca bırakamayacaksınız.. buradan indirin..

4 thoughts on “Totally Captivated ^^ kim kimi büyüledi??

  1. hiç terk edilmedim ama terk edilirsem bir gün(allah korusun) böyle davranmalıyım güzel hareketmiş=)=)=) vahşi gecelere akmak yeni adam bulmak hobbaaa ay çok güldüm yahu=)

    bende başta çizimler çok farklı diyordum ve kore yapımı yani çizimi olduğunu görünce pek sevindim doğrusu.

  2. ben de shounen ai, yaoi gibi türleri severim. tc ise kesinlikle bu türde favorim junjou romantica ile beraber. yaoi manhwa olarak bir de “the summit” var ki yarım kaldığından tavsiye edemiyorum ama onu da çok severim:))bir de en sevdiğim shoujolardan biri beast master’dır, herkese inatla tavsiye ettiklerimden. bloguna gelip en sevdiğim manga ve manhwa’yı görmek hoş oldu:))

  3. Düşünün ben bile Shounen Ai, Yaoi okuyorum :D
    Yuri, Shoujou Ai filan da tabi. Hiç farketmez benim için.
    The Summit konusunda katılıyorum, yarım kaldı, içime oturdu.

    Totally ise favorimdir Ewon ve Mookyul arasındaki olaylar çok iyiydi. Çizeri kesinlikle bu işi iyi biliyor.
    Bir de DJ’i var ki, ona bakmayın isterseniz – daha açık, farketmez diyorsanız bakın :D –

    Junjou ise efsanedir, 1 numaradır. Üzerine hala tanımam. Şöyle düşünün, mangasının yeni cildi çıktığında o ay satışlarda ilk 10’a giren bir eser Junjou Romantica. Ve Mangası animesi gibi shounen ai de değil, yaoi yani :)

    Böyleyken böyle işte. Bir de Aluminia’ya çok çok teşekkür ederim, bize böyle bir eseri türkçe kazandırdığı için. Ana dilimde de okumuş oldum.

    Yazı da güzel olmuş Nilü, tebrikler ^^

    :)

    • teşekkür edeerim yazıyı beğendiğin için..
      bu arada yorumlarına cevap yetiştirmekte zorlandım:) çok sağol ama çok mutlu oldum..

      senin bu türü okumana şaşırdım.. evet erkekler bu türden çok uzaklar genelde.. neden olduğunu anlamak da pek zor değil açıkçası.. ama ben jonjounun animesi gibi daha masum olanlardan hoşlanıyorum..
      aluminia’ya hakikaten ne kadar teşekkür etsek az bu konuda..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

