iyi bayramlar ^^

bayram yazılarım artık yalnız değil gün geçtikçe yeni arkadaşlar ediniyorlar.. umarım daha bol bol bayram yazısı yazabilirim.. gerçi, ne yazacağım onu da tam bilmiyorum ya neyse.. sanırım yavaşça yaşlanma aşamasına geçmeye başladım.. çünkü şimdi bayramaları heyecanla beklemekten çok, “neredeee.. o eski bayramlar!” havasındayım.. yok öyle bir şey.. kaybolan eski bayramlar değil coşkumuz ve küçük şeylerden mutlu olabilme arzumuz.. ya bu bende alışkanlık mı oldu, yoksa ben her bayram bu kasvetli havaya mı bürünmeye başladım??.. yok yok  bu erken kalkmış olmamın etkisi karnım doyunca geçer..

3 thoughts on “iyi bayramlar ^^

  1. iyi bayramlar
    çocuklukta ki heyecan kalmadı bayram denince artık insanın aklına tatil geliyor belki de o heyecanı küçük şeylerde tekrar bulmak gerekiyor .
    bu arada bende katıldım blog dünyasına :=)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

