Fugitive ^^ teaser 1-2

merakla beklediğim dizilerden biri olan Fugitive’ın teaserları yayınlandı.. Rain’e çok uyacak bir rol olacağını düşünüyorum çok şaşkın, çok karizmatik ve çok çok tatlı.. Rain’in yanında Daniel Henney gibi önemli bir faktörde var tabi ki..  ah artık beklediğim diziler o kadar çok ki beklemek gün geçtikçe zorlaşıyor.. heyecan seviyesi de yüksek olacak gibi.. bakalım Cain and Abel gibi bizi bağlayabilecek mi?? bu arada Cain and Abel’ı izledi geçen oda arkadaşım abartısız ara vermeden izledi diyebilirm.. 20 bölüm yaa.. uyuyorum uyanıyorum hala dizi izliyorum diyo.. gerçekten kafayı yedi So Ji yüzünden :)

4 thoughts on “Fugitive ^^ teaser 1-2

  1. Bende bu diziyi dört gözle bekliyorum .Rain ve daniell henney i aynı dizide izlemek ayrı bir zevk olacak .umarım güzel temposu düşmeyen bir yapım olur :=)

    • bence de ayrı bir zevk olacak.. Daniel Henney ‘yi ayılıp bayılarak izledim Kim Sam soon’da.. bir de Rain’le süper olacak eminim.. umarım başından kalkamadan izleyecklerimizden biri olur..

  2. tabi bu yorumu ben dizinin iki bölümünüde izledikten sonra yazdığım için, varsayımda bulunmaktan çok dizinin içeriğiyle ilgili bir yazı olacak…eveeet…harika, muhteşem,mükemmel…ne derseniz deyin artık….rain müthiş..hele ninja dan sonra böyle bir yapımla dönmüş olması ninjanın hezimetini bastımış oldu..tabi ninja ya kötü demiyorum ama onu amerikalılar değilde koreliler çekseydi eminim daha ilgi çekici olurdu..rain ordada güzel bir oyunculuk sergilemişti ona lafımız yok da…sanki her şey aceleye getirilmiş gibiydi….tabi bunlar benim düşüncem ..ama bu diziye gelince rain döktürmüş…hele birinci bölümün ilk sahnelerinde bir sahnesi var.. kendisine kilo almış diyenlere gönderi yapar gibi muhteşem bir görsel ziyefet sunuyor… Allah sahibine bağışlasın canım gözümüz yok yani…neyse mimiklerine ayrı bir önem vermiş gibi sesinden veya konuşmasından daha çok mimikleri dikkat çekiyor…dövüş sahnelerinde hani olurya asla dayak yemeyen herkesi kırıp geçiren tipler ..böyle bir yaklaşımdan uzak kalmışlar..yani adam gibi döverim.. adam gibi dayağımıda yerim dedirtmişler…bayan oyuncunun yakışmadığı filan konuşuluyordu ama bana göre gayet hoş oturmuş ..oda rolünün hakkını veren iyi bir oyunculuk sergileyen bir bayan…..tabi rainın güzel kadınları görünce sergilediği tavırlar ayrı bir oyunculuk çok çocuksu ve komik ..yani kısacası merakla beklediğim ve beğeniyle izlediğim bir dizi….iyi seyirler..hoşçakalın

    • beni acyip heveslendren bir yorum olmuş selma.. ben de çok izlemek istiyorum ama daha yeni dizilerin hiç birine el atamadım.. umarım son bölüme kadar dediğin gibidir.. rain’in şapşal halleri oldukça eğlenceli olacak sanırım :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: