Mary Stayed Out All Night ^^ onaylamışlar..

merhaba!! herkesin bayramı nasıl geçiyor? doğrusu benim ki oldukça sıkıcı.. tamamiyle evdeyim tek bir dizi bile izleyemedim ve dün gece tv de yayınlanan bir Nicholas Cage filmi ile idare etmeye çalışıyorum..

burda bahsettiğim Mary Stayed Out All Night isimli geun suk dizisinin çekileceği onaylanmaış.. işin resmiyete binmesine sevindim.. yavaş yavaş diğer oyuncuların da haberi gelmeye başlar herhalde.. yakında bir Hong Gİl Dong azısı gelecek ama sakin bir zaman dilimi bulamay çalışıyorum.. yani bayramdan sonra anca.. akşam Basket var iyi bir maç olacak inşaallah.. bunları yazmayı bırakıp kaçmam gerekiyo.. yakında görüşürüz..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

