cinderella ^^ kim oynasın??

bugünlerde pek yazasım yok.. hava da kapandı zaten.. referandumda bitti  ne çıktı açıklanmadı henüz ama kurtulduk.. bu aralarda bir yerde Kore drama dünyasından yeni haberler var.. Cinderella -emin değilim- isimli bir dizi çekilecekmiş  görselde ki üç kişi başrole adaymış.. Song Hye Kyo’nun da oynaması planlanıyormuş ve çekimler 2011 kışında başlayacakmış.. yani tüm oyuncuların nefeslerini görebileceğiz yine :)

hadi hayırlısı diyorum.. Jung Yong Hwa’yı You are beautiful’da izledim severim.. ama Jaejoong’u tanımam etmem o da şarkıcı tvxq üyesi.. hepsi öyle zaten… her işi yapıorlar mübarekler.. tabi ki benim KHJ’umun yeri ayrı ama hangisine daha iyi gidecekse o oynasın..

en en en önemlisi akşam maçımız var.. şimdiden heyecanlıyım.. milli takımımıza başarılar.. Allah yardımcımız olsun..

kazanmayı çok istiyoruz ama dün ne dedi Kerem Gönlüm:

son maçın günahı olmaz!!

5 thoughts on “cinderella ^^ kim oynasın??

  1. Jung Yong Hwa oynasın bence
    sadece anjell’da gördüm onu ve biliyorum ki çok kişi sevdi
    görünmesi lazım biraz daha

  2. bu haber kesin mi?? Eğer doğruysa müthiş olur bu doğrusu 3 yakışıklı bir arada :))

    • yok henüz onaylanan bir durum söz konusu değil.. üçü bir arada değil bu arada üçünden biri seçilecek başrol için.. üçü bir arada iyi olurdu ama :)

  3. hadi yaa:))
    yalnız Song Hye Kyo üçüne de gitmez bence yakışacağını düşünmüyorum
    bakalım kimler oynayacak şimdiden merak ettim:)

    • katılıyorum hepsinden büyük çünkü.. ama yine de benim en sevdiğim oyunculardan biri.. yanyana görmem gerek o zman karar veriyim en iyisi..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

