Mary Stayed Out All Night ^^ Moon Geun Young

burada bahsettiğim dizi vardı ya.. işte geun suk’a eşlik edecek bayan oyuncu belli olmuş.. Moon Geun young.. ben bu kızı my little bride‘da izlemiş ve sevmiştim.. fakat Geun Suk ile nasıl bir çift oluşturacakları konusunda bir fikrim yok.. neyse allahtan şirinliği var kızın- bu da pek de güzel bulmadığım anlamına geliyor-..

kız tatlı ama manhwa’nın resimleri yüzünden ben daha da güzel birini bekliyordum.. başroller belli olduğuna göre sıra geldi ikinci adamımıza.. en çok merak ettiğim de o zaten..

7 thoughts on “Mary Stayed Out All Night ^^ Moon Geun Young

  1. ayy, bu benim en çok sevindiğim haberlerden biri oldu bu günlerde. dizi listem ne kadar kabarsa da…

    Geun Suk iyidir hoştur, ama ben kızın yeni bir dizisini daha büyük bir merakla bekliyordum açıkcası. evet bazı resimlerde acayip öyle aman allahımlık bir güzellliği yok ama oyunculuk olarak gayet iyi. hatta zorlama bir karakteri canlandırdığı cinderella’s stepsister da bile gayet güzel bir oyunculuk sergilemişti. kendisine eşlik eden kişiler ne kadar gözümüzü tırmalasa da.

    kız kore dizilerinin alamet-i farikası olarak sakar, yanlış anlaşılmalara müsait bir şey değilse acayip bir uyum bekliyorum geun suk’la.acaba ne zaman çekilmeye başlanıyor??

    allahım yoruma bak biraz daha devam edersem roman olmaya meyilli bir şey oldu:)

    • kasımda başlayacak diye biliyorum. cinderella’s stepsister benimd emerak ettiğim diizlerden biri aslında ama afişi o kadar ağır geldi ki cesaret edemedim damardan girmeye.. ben kızı sadece küçük gelinimde izledim ama anlaşılan baya seviliyor..

  2. evet afişi biraz ağır kaçıyor, ben isminden bağlanmıştım aslında. dizi listen hala doluysa izlemesen de olur o tarz bir film. konusu güzel, bakış açıları güzel bir film ama çiftler insanın gözünü o kadar yoruyor ki izlemesem de olurmuş diyebiliyorsun. dediğin gibi dram yönü ağır basan bir film olmuştu.

    bende my little bride’ı izlemedim kasımda başlıycağına göre bekletmeden o filmi izleyeyim.

    sağol güzel filmlerden haberdar oluyorum böylelikle:)

  3. bu ara non-stop dram izlediğimden biraz taraflı bir yorum olmuş olabilir ama dediğin gibi eğlenceli bir filmle devam ediyim:)

  4. Moon Geun Young bana göre çok iyi bir oyuncu. Kesinlikle dizinin çıtasını yükselten en büyük etken olacaktır. Jang ya da Jae Wook ilgimi çekmiyor. Jae neyse de, Jang ı-ıh..
    Diziyi izleyeceğim, manhwayı daha önce bilmiyordum, zaten okuduğum manhwa sayısı azdır. Bakalım neler olacak.
    Bu arada benim sevdiğim aktörlerin hiç biri yeni dizi çekmezken, genç kızların bayıldığı bu aktörler ardı ardına yeni diziler patlatıyorlar. Arz-talep diyeceğim ama en önemli olay “görüntü” sanırım.

    Jae Hee ve Gong Yoo’nun yeni dizilerini istiyorum artık. Biri Tekken’de oynar, öteki yeni filmi için Hindistan’daydı en son, noldu bilmiyorum. Dizilerle gelsinler artık :)

    • jae hee beni çok açmasa da Gong Yoo’yu bende hasretle bekliyorum.. geri dönüşünü yapsın artık yaa gözümüz yollarda kaldı hakikaten de..
      bu dizinin manhwasını bende bilmiyorum çok az manhwa okudum zaten bunu okumama şaşmamak gerek.. benimde kız ilgimi çekmiyor çocuklar daha bir ön planda.. bakalım güzel olur umarım.. zaten Jang’ın alışık olduğu bir rol olacak yine şarkıcı rock’çı sahne falan.. alışığız ama yakışıyor bence..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

