Lee Jun Ki ^^ sadece bu..

kaç gündür şu resme bakıyorum.. tesadüfen rastladım bu görüntüye.. bir de aksi gibi bulduğum yerde adı sanı yok bu çocuğun.. kim olduğunu bilemiyorum bir türlü.. baya uğraştım ve sonunda öğrendim kim olduğunu.. Lee jun ki imiş kendisi.. daha önce My Girl‘de izlemişim meğerse.. aslında oradaki hali gayet net olarak aklımda.. ama bu resimle alakası yok çocuğun yaaa.. çünkü ben My Girl’de ki halini acayip gıcık bulmuştum.. kara listemdeydi bu çocuk.. şimdi ise acaba bir şans daha versem mi? diye düşünüyorum.. resim çok iyi yaa..

4 thoughts on “Lee Jun Ki ^^ sadece bu..

  1. my girll de bende sevememiştim ama korede ciddi bir kitleye sahip.hatta japonyada her yıl onlarca konser vermekteymiş.asya kıtasınca bir numaralardan. bu fotoğraf biraz hüzün biraz depresif yinede çok hoş. beğendim.

    • ben de farkettim baya bi seveni olduğunu.. ama ben yine de emin değilim sevebileceğimden.. başka bir yerde izledin mi ??

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

