Fugitive ^^ komik posterler

geçen çıkan sıradan posterden sonra sonunda yeni posterlerde yayınlandı.. aradığımı bulduğumu söyleyemem ama öncekinden iyiler bence.. üçünden birini seçecek olursam şu üsttekini seçerim.. en güzeli o olmuş..  sonuçta kurtlar vadisi formatında bir aksiyon dizisi değil, di mi bu??… postere biraz şapşalaklık da katsalardı daha da güzel olurdu.. bu aralar galiba Rain’in bahsi geçen her postta şaşkın, şebelek tarzı kelimeler geçiyor.. sanmayın sevmediğimden.. ben onun o hallerine bitiyorum zaten..

2 thoughts on “Fugitive ^^ komik posterler

  1. Ben 2sinide çok sevdim:) Hatta bir tane daha var o da güzel :) Bu diziyi benim gibi bekleyene daha rastlamadım. Kaçmaz bu dizi. En azından ben kaçırmayı hiç düşünmüyorum;)

    • diğeri de güzel ama çok sıradan bulmuştum ben.. Rain’İ seviyorum yaa. her türlü role çok yakışıyor bence.. ciddi ya da komik farketmez..

Yorum bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.