Kim Hyun Joong ^^ one more time

şu playful kiss şarkısı var ya.. evet yine ondan bahsediyorum üç oldu sanırım.. yanda ki müzik kutusundan dinleyip indirebilirsiniz..

sağolsunlar arkadaşlar çevirisini de yapmışlar.. sözleri dizi ile çok uyumlu olmuş :)

Bir Kez Daha

Sanırım bilmiyordum
Sanırım tanımıyordum seni
Yanımda olduğundan haberim yoktu
Bu ancak yok olduğunda ne kadar değerli olduğunu farkedeceğim birşeydi
Tıpkı şimdi senin oldupun gibi
Üzgünüm, senin gözyaşlarını fark edememiştim
Üzgünüm, şimdi senin karşına çıkacağım

Bir kez daha, bir kez daha
Bir kez daha yanıma gelemez misin?
Her zaman her zaman sadece seni seveceğim
Seni daha fazla sevememenin pişmanlığını ancak fark ettim

Aptal olan ben söylemek zorundayım
Baştan kalbimde sana yer yoktu
Sözcüklerim çok canını yakmış olmalı
Eğer sen olmasaydın, ben mululuğun ne olduğunu öğrenemezdim
Ama şimdi bliyorum ki, aşk diye anılan şey senden başkası değil

Teşekkürler, bana bu değerli aşkı öğrettiğin için
Teşekkürler, artık daha fazla sevebilirim

Bir kez daha, bir kez daha
Bir kez daha yanıma gelemez misin?
Her zaman her zaman sadece seni seveceğim
Seni daha fazla sevememenin pişmanlığını ancak fark ettim
Bir kez daha, bir kez daha

Seni seviyorum, seni seviyorum
Beni bir kez daha kabul edemez misin?
Senin aşkın bana daha önce verilmişti
Şimdi hepsine karşılık vereceğim
Lütfen kabul et beni
Lütfen tut ellerimi

kaynak:yeppudaa

10 thoughts on “Kim Hyun Joong ^^ one more time

  1. ay ben bu şarkıyı çok sevdim Hyun Joong da ne güzel söylemiş…Sözlerini bilmiyordum dizi ile gerçekten uyumlu. Bu şarkıyı 2 kere indirdim 2side bozuk çıktı. Şimdi bir de buradan indirdim ve bozuk değil… Artık ben de doya doya dinleyebilirim…Teşekkürler…

    • birilerinin buradan şarkı indirmesine sevindim.. bende boşuna yüklüyormuşum gibi hissediyordum.. bol bol dinle :)

  2. Diziyi daha yeni yeni izleyebiliyorum, şarkıyıda şimdi dinledim her zamanki gibi Hyun Joong süper söylemiş canım benim yaa:))

  3. ben de yeni bitirdim Playful Kiss’i. Eklemeden geçemeyeceğim Kim Hyun Joong’un bu resmi bir harika!! Tebrikler nilü:)

  4. of ofo offfff bayıldığım, gözleirmi dolu dolu eden, yıkan geçen bir parça. diziyi izlerken, kpss depresyonlarında gezinirken yedi bitirdi bu parça beni.belkide bof tan sonra hafta hafta takip edip heyecanla beklediğim 2. diazi olmasından böyle bir etkiye neden oldu.öyle yada böyle parça harika.

    • ben hala çok alışabilmiş değilim bu parçaya.. seviyorum ama içimde bir duygu dalgalanması oluşturmuyor.. henü diziyi izlemediğimden sanırım..

  5. ben kendisinin hastasıyım bütün şarkılarını da bilirim….ayyyyyyy çok tatlı ya

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

