Psychic ^^ bir kaç şey..

kaç gündür doğru düzgün bir şeyler yazamadım farkındayım.. yazılmak için bekleyen iki dizi, izlenmek için bekleyen 12 bölüm var.. benimse toplamam gereken bir sürü eşya, boyamam gereken saçlar var.. malumunuz okullar açılıyor ve bende bu pazar kısmetse istanbul topraklarına ayak basacağım.. Pazar Günü de bir blogger buluşması varmış.. eğer akşam saatine uzatırlarsa orada olmak istiyorum.. ben haberini LaFea‘dan aldım şimdilik pek kalabalık olacakmış gibi görünmüyor.. ne kadar gelen olursa o kadar seviniriz.. sizi de bekleriz..

gelgelelim şu posterlerin alamet-i farikasına, kaçtır rastlıyorum.. ilk gördüğüm andan beri etkilendim bunlardan.. kasımda yayınlanacak olan filmin başrollerinde Go Soo ve Kim Dong Won gibi iki güçlü karakter var.. ikisinide daha önce izlemişliğim olduğundan çoktan bağrıma bastığım koreli aktörlerden.. filmin türü ve konusu hakkında resmi bir bilgim yok.. malumunuz her zaman ki gibi keyfim kaçmasın diye adından başka bir şeye bakmadım.. oyuncular ve şu posterler kafi geldi bana..

tabi ki isim ve posterde ki etki bir şeyler çağırıştırıyor..  ama şu kar fırtınası bile izlemem için büyük bir sebep.. tabi buna bir de oyuncuları eklersek film listemde ilk sıralara yükseliyor.. ‘kesin izlemem lazım’ dediklerimden olduğu için muhtemelen uzunca bir süre izleyemem.. kaliteli bir yapım gibi.. izleyelim görelim..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

