Mary Stayed Out All Night ^^ Kim Jae Wook

ben yokken neler olmuş neler.. dört gündür tüm dünyayla bağlşantım kopmuş gibi.. nelerin değiştiğini farkedince bir duygu seline maruz kaldım.. istanbul’a ayak basar basmaz kendimi kore severlerin yanına attım.. kısa bir görüşme de olsa çok güzeldi..

mesela ne olmuş.. bu dizi varya.. Kim Bum olsun istiyordum ama ikinci adam rolüne Kim Jae Wook seçilmiş.. sevdim seçimi.. biraz farklı bir tarza sahip olsa da Kim Jae Wook’u beğeniyorum ben.. farklı bir karizmaya sahip.. Geun Suk’la iyi bir kapışma yaşasınlar :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

