The Man Who Can’t Get Married ^^ sonunda yazdım :)

gelmeden önce izledim bu diziyi.. romantik komedi diye çıldırırken buna karar vermiştim sonunda.. ama iş güç birazda uyuşukluk derken birtürlü yazmaya fırsatım olmamıştı.. neyse ki görselleri seçmiş ve eklemiştim de şimdi daha kolay yazabiliyorum.. diziyi seçmemde ki en büyük etkenlerden biri kim se eun.. hani BOF’ta ki Ga Eul var ya Jan Di’nin güzeller güzeli arkadaşı işte o.. ama başrolde değil görüldüğü gibi.. başroldeki aktör Ji Jin Hee’ye ise ilk defa bu yapımda rastladım ama çok sevdim onu.. iyi bir oyuncu gerçekten.. rolüne çok iyi uyum sağlamıştı.. bayan oyuncumuz Uhm Jong Hwa ise benim pek ısınamadığım bayan oyunculardan biri.. zaten bayan oyunculara ısınmakta oldukça zorlanıyorum.. severek izlediğim on tane anca çıkar.. Uhm Jong Hwa’da Uhm Tae Woong’un ablası aslında.. Uhm Tae Woong’u ne kadar sevsemde bu kadında beni azda olsa iten bir şeyler var işte.. ama güzel yapımlarda oynadığından izliyorum mecburen.. bu dizide ki karakter ise bence ona en çok uyan rol olmuş.. kadın bunu duysa gebertir herhalde beni neyse..dizinin açılış sahnesi beni oldukça memnun etmişti.. bir apartmanda katlara aşağıdan yukarı göz gezdiriyoruz.. her katta farklı bir hikaye yaşanıyor.. mutlu aileler, kavga eden çiftler falan derken geliyoruz bizim nam-ı değer evlenemeyen adamımıza.. yapayalnız bir şekilde ama şevkle yemeğini hazırlamakta kendisi.. daha sonra iyice kavrıyoruz adamın yalnızlığının boyutunu.. doğum gününde bile tek başına mum yakıp söndürüyor.. ama bu yalnızlığı seçen de kendisi aslında.. ama onun bu halleri gerçekten çok üzücü..

dizide hoşuma giden diğer bir unsurda bölüm başlıkları : “Yalnızlığı sevmenin nesi yanlış?”, “Bir insanın evine kimseyi davet etmemesi, sevgilisinin ya da arkadaşının olmadığı anlamına mı gelir?” bunlar sadece iki tanesi işte.. komik isimler.. gelelim konuya.. adı üstünde aslında.. bir adam var gelmiş kırk yaşına.. çok başarılı bir mimar.. akrabaları da var.. ama yalnızlığa adamış kendini.. aslında içten içe birlikte bir şeyler yapacağı arkadaşlara ihtiyaç duysada ailesinin evlen baskısına karşı geliştirdiği bir savunma mekanızması var.. hayatının sonuna kadar evlenmek istemiyormuş.. öyle diyor..

bayan oyuncumuz ise bir doktor.. o da otuzlu yaşlarının sonunda.. nişanlısının kendisini aldatmasından sonra hiç ilişkisi olmamış.. ama olmasını istemediğinden değil.. doğru kişi olmadığı sürece evlenmek bir anlam ifade etmiyor.. fakat bir babası var ki evlilik konusunda başının etini yiyor doğal olarak.. sürekli çöpçatanlık buluşması ayarlayıp kızı abuk sabuk insanlarla muhabbet etmek zorunda bırakıyor..

yalnız adamımızın yan dairesine sıcak kanlı genç komşunun -bizim Ga Eul- taşınması ile doktor ve mimar bir şekilde tanışıyor.. ve bizim yapayalnız adamımızın hayatı biraz heyecan kazanıyor.. doktor ile tanışması zaten başlı başına komedi.. fakat tanıştıktan sonra her gün olmayan hastalıklarıyla doktorun kapısını aşındırıyor.. tabi mimarımızın asistanı şirin çocuğu unutmamak gerek.. çoğumuzun Antque Bakery filminden tanıdığı Yoo Ah In.. bu dizide de çok şirin yine.. süper bir karakter.. ama dizinin en tatlısı bizim kızın köpeği Sang-gu.. bir de mimarın köpeğe bakmak zorunda kaldığı bölüme bayıldım..

sonu bakımından yine eksik kalan bir dizi olsa da, çok severek ve eğlenerek izledim.. yalnız adamın her hali, mimikleri komedi.. bölüm sonlarındaki kısa videolarıyla da oldukça renkli bir yapım.. aslında bir japon uyarlaması.. japon dizileriyle pek aram olmadığında kore yapımını tercih ettim ben.. pişman da değilim.. ama karşılaştırmasını yapamıyorum tabi ki..kim bilir daha neler vardı yazmayı unuttuğum.. malum kaç hafta geçti üstünden.. ama sevdiğim gayet net hatırlıyorum.. çok romantik sayılamaz belki ama komedi gerçekten.. sevdim.. sevdim.. sevdim..

4 thoughts on “The Man Who Can’t Get Married ^^ sonunda yazdım :)

  1. Ben diyeyim o zaman, Japon yağımı daha eğlenceli. Tavsiye ederim :)
    Uyarlama olduğu halde sevdiğim ender dizilerden oldu. Ben bu zamana kadarki bütün Kore uyarlamalarında pişman oldum hep. Son örnek, P. Kiss..
    Ji Jin Hee çok iyi bir oyuncu, severek izledim diziyi.

    • ji jin hee’yi bende sevdim gerçekten.. bir de filmini izledim bu diziden sonra onda da gayet başarılıydı..uyarlamalrın orijinalini izlemediğim için genelde hayal kırıklığı yaşadığım olmuyor benim.. korelileri sırf koreli oldukları için izlediğim yapımları oldukça fazla zaten..playful kiss’e henüz başlamadım.. ama izleyenlerden hep iyi tepkiler duyuyorum.. bir onun animesini önceden izlemişliğim var ama kore versiyonunu izleyenler güzel diyor.. ben de bi izleyeyim ondan sonra konuşuruz artık önlü arkalı..

  2. sen ozaman boys over flowers’ı izle mütiş hala etkisindeyim ama sonuna kadar izle

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

