Seducing Mr. Perfect ^^ kısacık bir yazı olsun bu da..

niyetim şu film hakkında iki çiziktirip kaçmak.. biraz fazla kaldım her zaman ki gibi çünkü.. bu film taaa iki yaz öncesinden falan karşıma çıkıp duran filmlerden.. ama o zamanlar ya linkler ölü çıktı ya bir şeyler oldu bir türlü indirip de izlemeyi becerememiştim.. sonra gel zaman git zaman derken tabi bu arada Daniel Henney gibi birini Kim Sam Soon ile birlikte iyiden iyiye benimseyince bu filmi izlemek kaçınılmaz oldu benim için..

sonunda bu sefer kısa bir arayışla bu filmi elde ettim ve geçen akşam izledik.. tam bir romantik-komedi örneği kendisi.. berbat bir tanışma ve ardı arkası gelmeyen reazillikler yaşayan bayan oyuncumuza gülmemek elde değil.. bay mükemmel rolüne de cuk oturan bir adam olunca ortada, klasik romantik-komedi severler için süper bir film çıkıyor ortaya.. baya baya komikti bence.. alt resimde görüldüğü gibi Daniel Henney filmde tam anlamıyla karizmasını konuşturuyor.. ah! fugitive ah!! gelsende izlesek..

keşke başka bir bayan oynasaymış diyorum tek eksik o bence.. yakışmamış bu role.. sırıtmış resmen üzerinde.. şimdi hem adamla aralarında uyum yok hem de rolüne daha saf görüntülü biri yakışırdı diye düşünüyorum.. fazla cingöz duruyo bu kadın o rol için..istediğimden uzun oldu bu yazı.. bu kadar zamandır benim gibi bu filmi atlamış olan bir kore severseniz izleyin derim..

10 thoughts on “Seducing Mr. Perfect ^^ kısacık bir yazı olsun bu da..

  1. bu filmde bir tek daniell henney i sevdim sırf onun için izlenir .kadına ise gıcıklığım eskiden kalmadır hiç sevmem beğenmem hikayede çok klasik hiç şaşırtmıyor ama görüntü için izlenir hem daniell henney in o aksanlı konuşması yok mu ahhhhh :=)

  2. Daniel hyon(g)umuz da yani öyle böyle değil be usta ehehuuhhuehue ^^ İçimden bir ses, tek başına bir film çekse bile izlettirir bu adam diyor. Kim Sam Soon u izlemedim ama, bu amca olu Spring Waltz de bir gülümsüyor usta ehuehuehue ^^ Şşşşşş… Noluyo len bana… Ehuheuehuh ^^ Koskoca dizi zaten bi hakıma yaramadığı için, şu çocuk bir çıksa ortalara, bir iki konuşsa kızla felan diyorsun. İki gülümsese felan… Belki bir iki teknik kaparız şeklinde ^^

  3. erkek, kız farketmiyor sanırım Daniel Henney’nin karizması konusunda hepimiz hem fikiriz.. SAm Soon geçekten çok güzeldi ben de Spring Waltz’ı izlemedim henüz.. afişinde ki kızlar hatırladığım kadarıyla pek içim açmamıştı.. ama Daniel için izlemek istiyorum.. SonKanKa bak DAniel’a karşı farklı bir ilgin varmış, böylece ortaya çıkmış oldu :)

  4. Şşşşşşş… Nilü… Ayıboluyo ama ehuehuehuehue ^^ Nasıl yani ^^ Walla bayanların ilgisinin detaylarını bilemem. Benim ilgim, gülümseme tekniği ile ilgili. Daniel başkalaşım geçirip Daniela olmadıkça… Hatta olsa da ^^ Daha ileri bir ilgim yok.

    • aaa aa.. SonKanKa tamam bir şey demedim.. nie bu kadar kızıyosun?? :)(:
      Daniela ha.. haha ha.. korkunç olurdu o boy ve yapıyla :)

      film izleyerek teknik falan öğrenilebiliyomuymuş?? hiç haberim yoktu..
      o kadar kore dizisi izledim şu son derece şapşalak kızların; zengin, yakışıklı ve iyi çocukları etkileme tekniğini bir türlü kapamadım gitti:(

      kahretsin..

  5. Daniela ehuheuehuhehue ^^ Dediğin gibi; o boy ve yapı ile, bir de bu isimle huehuehue ^^ Pek fena olurdu yaw ^^

    Filmlerden teknik kapmak : Walla daha sıkı çalış usta. Bak benim kapmam gereken birşey daha var mesela. La Fea ‘nın blogunda konusunu etmiştik. “Gozleri sulandirip sevgiye muhtac bir kedi yavrusu gibi bakmak” üzerine çalışmam gerekiyor benim de. O yazıda söylendiği üzere “Böyle bakan bir erkeğe hangi bayan hayır diyebilir ki” muhabbeti var. Çok sıkı çalışmam gerekiyor tabi. Kolay değil ehuhuehueuhe ^^ Senelerce meşe palamudu olup ta, ertesi gün nasıl kedi yavrusuna dönüşeyim ben yaw alalaaa ehuehuehh ^^

    • tamam o zmn hadi çalışalım.. başaralım..
      madem çalışmakla olunuyomuş bende şapşalak bir kız olayım :)
      aja! aja! fighting!! :)

  6. danilee en yakışan filmdir bu film.adam ingilizce konuşmaya ısrarla devam etmekte ve korelile ryıllardır onun karşısında korece konuşmaya devam etmekte.mantığımk hala almıyor doğrusu.düşünün Türk asıllı ingiliz babadan oma bir oyuncumuz olsun o konuşsun biz alt yazılı verelim ama onun karşısında biz Türkçe rol keselim kesinlikle yalan.tamamen bedensel, yakışıklılığın olmasa o koreliler seni ingilizce ne kadar çekecek demek isterdim ama şu açıdan bakıldığında danile gibi bir çok oyuncu daha var, bu nasıl bir yabancılık, ingilizce hayranlığı şaşırıryorum doğrusu.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

