My Mighty Princess ^^ yarım kalmış gibi

bu aralar dizilere ara vermek durumunda kaldığımdan, az da olsa kendimi bir süredir gözüme çarpan, bir türlü fırsat bulamadığım filmlere verdim.. ama öyle hızlı bir şekilde seçim yaptım ki konularına ya da oyuncularına doğru düzgün bakmaya fırsatım bile olmadı.. artık bahtımıza ne çıkarsa diyerek bir kaç filmi cebe attım ve yurda gittim..

bu film de onlardan biri.. Shin Min Ah’ı şirinliğine güvendim başlarken ve arkadaşımla izledik.. ama açıkçası benim çok bayıldığım bir film olmadı.. bir çok yönden eksik kalmış gibi hissettiriyor.. annesi ve babası dövüş ustası olan neredeyse süper güç denebilecek özelliklere sahip olan kız -filmde ki adı neydi hatırlamıyorum şimdi- diğer insanlardan farklı olduğu için bu özelliklerinden memnun değildir ve sıradan bir genç kız olmak istiyordur.. bu özellikleri elde etmesinin asıl sebebi ise dövüş sporları konusunda iyi bir eğitim almış olmasındandır.. yoksa süper kahraman falan değil kendisi.. ama bir eksiği de yok.. çatıdan kafasına düşen bir çekiç canını bile yakamıyor mesela.. okulun popüler çocuklarından birinin onu farketmesi için  çaba harcarken kendini bir anda dövüş ustalarının savaşının içerisinde falan bulur..

özetlemek gerekirse olay kısaca bu işte.. ama film aslında tamamiyle komedi olarak adlandırılabilir.. ama abartılı dövüş sahneleri falan içerdiğinden -uçmak, uçarken kiremitleri delerek çatıdan geçmek vs.- benim pek hoşuma gitmedi bu sahneler.. aşırı derecede abartılmış olduklarında tamamiyle can sıkıcıydı.. böyle şeylere pek gülemiyorum.. ama dövüşürken hoşlandığı çocuğun onu tanımaması için mimik hareketleriyle yaptığı kamuflaj sahnesini oldukça komik buldum mesela.. yani gülünebilecek kısımlar da var..

ama filmin sonu o kadar ani ki.. tamam belki az da olsa bir sonuca bağlanmış ama.. mesela başta peşinden koşturduğu yakışıklıya ne oldu? sonra yakışıklının peşinden dolaştığı polis teyze nereye uçtu.. film resmen yarım kalmış gibi.. o kişileri aralara süreyi uzatmak için mi koymuşlar yoksa anlamadım.. filmin ne başını ne de sonunu etkilediler.. figüran muamelesi gördüler resmen.. hiçbir şey anlayamadım.. ama filmde ki çocukları tatlı buldum o açıdan yeni oyuncular görmüş olmak iyi oldu.. böyle bir şeydi işte..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

