Happy Life ^^ “işte hayat bu” mu??

bu filmden bahsetmek istedi canım bugün.. Geun Suk’un ilk filmlerinden biri.. izlerken o kadar küçük geliyor ki bazen.. şimdi ki kendine güvenen havası o zamanalar henüz yok gibi.. yine de bir rock star olmaya yetecek havaya sahip :)

konusu; gençken volkanlar isimli bir rock grubu kuran dört arkadaş başarıya ulaşamayınca dağılır ve para kazanmak için farklı yollar bulurlar.. hepsi kendi halinde yuvarlanıp giderken solistlerinin bir kaza sonucu ölür.. bu ani ölüm onları tekrar bir araya getirir.. bu durum hepsinin hayata farklı bakmasını sağlayacaltır.. zaten hepsi ne işlerinde başarılıdır ne de aile ilişkileri yolundadır..  bir şekilde tekrar müzik yapmaya başlarlar.. solistlerinin yerini ise onun karizmatik oğlu alacaktır..

bu dört kafadarın yükselmeye çalışmasını izliyoruz.. ama hikaye oldukça komik.. özellikle acemilik hallerinde ki komiklikleri süper.. bateristin heyecandan bagetleri düşürmesine acayip gülmüşütm :)  genel olarak çok çok  memnun kaldığım bir film olmasa bile beğendiğimi söylemem gerek.. üyelerin hali gerçekten traji-komik.. yanlarına geun suk koyunca izlemek pek de zor değil benim için..

4 thoughts on “Happy Life ^^ “işte hayat bu” mu??

  1. Bu filmi izlerken çok sıkıldığımı hatırlıyorum maalesef :( Orta yaşlı üç adamın halleri içler acısıydı. Yani insanın o yaşa gelince hiçbir şey başaramadığını hissetmesi ve gençlik yıllarına geri dönmeyi istemesi senin de dediğin gibi oldukça traji-komik. Keun Suk’un canlandırdığı karakterin neden onlarla takılmaya ve onlara yardım etmeye karar verdiğini bir türlü anlayamamıştım, hele de babasına karşı hissettiklerinden sonra..
    Sukkie gözlerimizin önünde büyüdü gitti. Çeşit çeşit hallerini gördük :) Bakalım Mary Stayed Out All Night dizisinde nasıl olacak o saçlarla :D

    • bende baya şaşırmıştım geun suk’un seve seve gruba katılmasına… başta baya uğraştıracak adamları falan diye düşünüyordum ama hiç öyle olmadı..
      Mary’de nasıl olacağını bende çok merak ediyorum :)

  2. Benim favori filmlerimdendir. Hatta Soundtrack parçalarına bayılırım. Aslında bu filmde Geun Suk’un tazeliği olmasaydı sıkabilirdi. Filme baya yakışmıştı. Herkese izleyin diye önereceğim bir film değil ama yinede zorla izletirim. Ki aslında benim için içinde barındırdığı şeyler çok çok güzeldi. Belki ders almak bile gerekebilir ;)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

