Petty Romance ^^ izlesem

iki haftadır ortalarda olmadığımı biliyorum.. ara ara dizi izlemeye ve okula yetişmeye  çalışıyorum.. derslerim yine sabahın köründe olduğundan uyanmak tam bir işkence.. akşam ne kadar erken uyumaya çalışsam da bir türlü beceremiyorum.. hava zaten yağmur yağmur.. iki adımlık yeri yürüyene kadar saçlarım hava koşullarına katlanamadığından kabarıp tülerik bir hal alarak beni deli ediyor.. bunların yanında tabi ki iyi şeyler de var.. yoksa ne diye katlanayım bunca işkenceye..

günlük yakınmamı geçtiğime göre ara ara çekim görüntüleri sayesinde gözüme çarpan bu yeni filmin afişleri çıkmış ondan bahsedeyim.. sanırsam bu ay vizyona giriyor.. merak ettiğim bir film.. romantik-komedi türünde ve başrolde sevgili Lee Sun Gyun var.. acayip bir karaktere benziyor kendisi.. saç sakal karışmış derdim ama korelilerde pek olmadığından karışamamış ama olsa emin olun karışırdı.. ve şu altta ki yağmur sahnesi.. iyi bir film bekliyor sanki bizi.. umarım:)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

