Late Autumn ^^ poster ve Hyun Bin’in mükemmel saçları..

Hyun Bin için beklediğim filmin posteri sonunda piyasada.. ama afişe bakmak bile içimi karartmaya yetiyor.. bizi puslu bir film bekliyor.. şu sıralar Ha Ji Won ile Secret Garden’ın çekimlerini yapan -ya da bitiren- Hyun Bin’e hayranım biline.. ah ah o World Within yok muydu.. aklıma gelmeye, hiç halim yok.. hava hafif yağmurlu..

üstüne bir de Hyun Bin’in bu saçları.. ah beni mahvetti bu saçlar.. karakteri ağır abiye benziyor, eller cepte, uzun mont.. jöle ile yoğrulmuş saçlar.. olsun gideri var.. film gider diyorum yani.. farketmez..

“pazara gidelim bir tavuk alalım, pazar gidip bir tavuk alıp n’apalım??” bunu farkeden varsa bir anlamı yok öylesine içimden geldi..

7 thoughts on “Late Autumn ^^ poster ve Hyun Bin’in mükemmel saçları..

  1. ben de deli gibi bekliyorum bu film,genel kore filmlerinden farklı bir havası var gibi geldi bana,önce güldük şimdi de ağlayacağız tarzda birşey değil gibi
    filmde kadın annesinin cenazesi için üç günlüğüne hapisten izinle dışarı çıkıyormuş ve bu esnada hyun binle tanışıyormuşşş,beni şimdiden sardı konusu:))
    fragmanına baktım hyun binin en taş hallerinden biri bu filmdeki hali diyebilirim

  2. bir yılda önce izleyebileceğimiz sanmıyorum zaten filmi:))bayağı bir sürer izleyebilecek duruma gelmemiz ama ben merak ettim bayağı sırf hyun bin faktöründen değil benim izlediğim tüm kore filmleri acayip güzel olmalarına rağmen romantik komediydi ama bu film belli bir kaliteyi aşmış gibi,daha ciddi bir film sanki,hatunu da merak ettim tang weiymiş adı ang lee inin çektiği bir filmde oynamış oradaki cüretkar sahneleri yüzünden 2007den beri iş bulamıyormuş bu çektiği ilk filmmiş,tabii sebebinin bu olduğunu kesin değildir ben öyle okudum,bazen korelilerden korkmuyor değilim:))
    şimdi de san övdüğün için coffee prince i izleyceğim,çok namını duymuştum ama bölümler aşırı uzun olduğundan bir daha kore dizisi izlememeye karar verdim bir de worlds withinden sonra yeni birşeye başlamak istemedim açıkçası ama merak ettim artık bu kadar övgüye

    • baya araştırmışsın filmi anlaşılan benim pek fazla bi bilgim yok açıkçası.. bakalım izleyebilirsek daha ayrıntılı bi biçimde konuşuruz.. ya aslında baya ciddi kore filmleri de çekiliyor hepsi laylaylom havalarda değiller.. ama ben kafa dağıtmaya çalıştığımdan genelde romantik-komedi fln izliyorum.. ama özellikle kim ki duk ve daha bir çok yönetmen çok ağır filmlerde çekiyorlar.. eğer ciddi şeyler arıyorsan onlara da bak derim..
      bu arada bölümler aşırı uzun demişsin ama topu topu 1 saat yani ben pek uzun bulmuyorum amerikan dizileri de 40 dk sonuçta.. bizim dizilerin yanındaysa kısa bile kalıyorlar.. ben memnunum açıkçası zaten 20 bölümü geçtikleri de nadir.. bir diziyi izlemem genelde 1 haftayı geçmiyor..
      gelelim Coffee Prince’e.. romantik komedi seviyorsan harika bir dizidir ben 3 kere fln izledim ara sıra keyfim kaçınca falan açıp açıp tekrar izliyorum hatta.. çok çok severim.. kaçırma bence..

  3. araştırdım,ben genel olarak böyle sevdiğim yönetmenlerin,oyuncuların filmine daha yapım aşamasındayken bakarım hep:)ciddi filmleri vardır tabii ben en son ciddi fimlere oldboyla başladım ve bıraktım,o filmden sonra kendine gelmek bayağı zor,hep romantik komedi izledim biraz bağımlılık yapıyorlar sanki:)
    ya bana uzun geliyorlar daha doğrusu bence bazen sırf bölüm tutsun diye çekiliyor bazı sahneler ben biraz bizim yerli dizilere benzettim bu konuda.
    coffee prince başladım hatta 14.bölüme geldim,hyun bin den sonra bir manyaklık daha buldum kendime o bana yetiyordu halbuki:))gong yoo çılgınlığına da duyardım hep,askerden döndü diye millet boşuna bu kadar sevinmemiş,gülümsemesi bu kadar etkili olan bir insan evladı görmemiştim son zamanlarda,dizyi bitireyim de bunları diziinin altına yazayım

    • uzun uğraşlarım sonucu bir coffee prince sever daha aramıza katıldı ya acayip mutlu oldum.. tamam bitir onu o dizinin altında konuşalım.. coffee prince ayrı bir dünyadır :) Gong Yoo zaten insanı mahveder.. o nasıl bir varlıktır yarabbim!!
      oldboy benide mahveden filmlerden biri hatta belki bir numara bile olabilir.. ben böyle bir şey ne izledim ne duydum.. kim ki duk filmleri de çok çarpar insanı.. uzun zamandır ara verdim ama bu sıralar ilkbahar, yaz, sonbahar, kış ve ilkbahar filmi var aklımda kuzenimle izleyeceğiz inş. yakında..
      daha hayran olunacak o kadar çok koreli aktör var ki insan bi süre sonra kafayı bozma durumuna geliyo.. beni bitirenleri saymaya kalksam üç gün sürer.. noolcek bu halimiz ya :'(

  4. yav bu film hiç biyerde yok çekileli çok oldu halbuki kafayı yerim artık bulucam die

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

