Mary Stayed Out All Night ^^

uzun bir ara oldu yine.. çok uzak kaldım bu aralar kore dünyasından.. yetişmeye bile halim yok ama bu kez.. Coffee House’a başlamıştım bir aydır yedinci bölümde takılıp kaldım.. diziler derya oldu.. hevesim de yok bu kez izlemeye nedense.. ama başlayınca devamı gelir eminim.. ah bir de gözlüğümü yurtta unutmasaydım :(

bu  posterlerde çıkmış işte ben yokken bir de.. kim bilir ne kadar oldu.. idare eder kategorisine aldım bunları.. umarım bayram tatilim boyunca -benimki bugünden başlıyor:)- bolca güncelleme yapar.. yetişirim..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

