gelecek program ^^ ben böyle değildim yaşarken oldum..

uyuşuk nilü’den saygılar.. Iris yazmaya çalışıyorum üç gündür bir türlü yazamadım.. halim yok ya başka sefere artık.. Cuma geldim Sungkyunkwan’ın ilk dört bölümünü izledim sadece.. yurda da götürmeyecğm.. artık sömestr’a kaldı gerisi.. Şubatta çok dizi bekliyor beni..uyuşmazsam izlerim inş. ama eskiden gözü dizilerden başka şey görmeyen ben bu ara ilginç bir dönemden geçiyorum.. Kore dizilerine bağlılığım sınanıyor galiba.. Bırakmayacağım… jeoldae andwe…

Sıradakiler:

Sungkyunkwan Scandal

Road No.1

Secret Garden

Mary Stayed Out All Night

Fugitive: Plan B

My Girlfriend is a Gumiho

Dr. Champ

Athena: Goddess of War

..

.

böyle bir liste uzayıp gidiyr işte.. daa unuttuğum da wardır herhalde.. beklemekten unutuluyo artık..

5 thoughts on “gelecek program ^^ ben böyle değildim yaşarken oldum..

    • japon dizileriyle aram hiç yok aslında.. yakışıklı olmayınca içerde beni pek açmıyo :P ama denemeyi düşünyrm bi ara..

  1. En hızlı büyüyen wordpress bloglarında seni gördüm^^ :D Tebrik ederim dostum;)
    Şubat programın süpermiş yalnız, tatilin çok güzel ve eglenceli geçiçek benen sölemesi^^
    Dip not: fotoya bayıldımmmmm

    • hadi ya nasıl olmuşum ki.. ayda bir posttan az yapıyorum bu aralar.. haha neyse üzümünü ye bağını sorma oturduum yerden olunca daa bi zevkli :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: