bu da öylesine bi yazı olsun ^^ bundan sonra burası öylesine yazılarla dolsun

millet farkındamısınız İstanbul’da burun düşüren bi soğuk var.. içime işledi valla öyle bir soğuk ki.. yurt acayip sıcak.. banyo suları acayip sıcak..  yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızda valla.. bütler dolayısıyla hala yurttayım anlayacağınız.. finallere girmiyorum bundan sonra bıraktım.. boşuna erken uyanıyorum girdiğime değmiyo.. en azından uykumdan olmam yani öyle bir şey ki.. bu arada diğer blogdan vazgeçtim bilmem farkettiniz mi? koreli yakışıklılardan uzağım bu aralar ama evime bahçivan alırsam gong yoo gibi olsun çok istiyorum.. ha ha bu da nerden çıktı şimdi ;)

tamam dostlar ben bugün çok ders çalıştım o yüzden kafa güzel, farketmemişmiydiniz yoksa.. bu arada okulun hemen yanında süper bi cafe farkettim.. resimlerin üçü de oraya ait.. hatta “üç yıl oldu nilü sen bugüne kadar neredeydin?” dedim kendime o kadar sevdim ki.. sabahtan beri orda ders çalışıyorum.. inanabiliyomusunuz gündüz vakti nilü ders çalışıyo.. ben bile inanamadım o yüzden size sormam saçmalık oldu..

çatır çatır yanıyo kuzine sobası.. üzerinde ıhlamurlar bitki çayları kaynıyo.. ama soğuk biraz soba ısıtmak için biraz küçük kalıyor.. ama yanına gidince tutuşturacak kadar sıcak.. ne zamandır sobada ısınmıyordum özlemişim valla.. işte ben bütün günümü burada geçirdim bundan sonra sık sık ordayım beni bulabilirsiniz..

6 thoughts on “bu da öylesine bi yazı olsun ^^ bundan sonra burası öylesine yazılarla dolsun

  1. hangi kafe burası canım çok hoş görünüyor bende edebiyat fakültesindeyim yakın bana da:)

    • cnm hani fotokopiciler var ya ana kampüsün arka tarafında.. titiz fotokopi var orda saharanın karşısında, onun üstü işte.. görüşelim bigün:)

  2. tabiki canım ben istanbuldayım zaten sen ne zaman müsait olursan haber ver görüşürüz.. kendine iyi bak bütlerde başarılar bu arada kafanı takma sakın:)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

