ye.. dua et.. sev.. ^^ iyi de ben bunları zaten yapıyorum..

şu üç görseli ekleyeli bi saat kadar oldu.. ne yazsam bilemiyorum bi türlü bi haller oldu bana.. yaklaşık bir buçuk aydır bişeyler yazasım gelmiyor.. ama arada güzel filmlere rastladım.. son zamanlarda çok revaçta olan ye dua et sev benim favorilerimden biri oldu.. güzel film olmuş hala izlemeyen var mı? çok hareketli olduğunu söyleyemem ama özellikle italya kısmına bayıldığımı vurgulamalıyım.. bende istiyorum italya ya gitmek.. pizza yemek..

neyse film güzel izleyin bence bunu.. aklıma up in the air’ı getirdi o filmden sonra da bi sorgulama haline girmiştim.. bu iki filme benzeyen filmler biliyonuz mu arkadaşlar?? biliyosanız söyleyin bana.. seviyorum bu tarzı hangi türe giriyolar emin değilim ama baya seviyorum valla.. otuzlarında hayatının anlamını arayan herkes Javier Bardem’e rastlıyormuş öyle diyolar.. ya da buna benzer bir şey emin değilim şimdi.. neyse otuzumda hala bu kadına benzersem bende hayatın anlamını arama bahanesiyle tura çıkıcam.. güzel bahane bence..

julia roberts’a hayranım ya.. kadın güzel değil bir kere.. bu benim şahsi görüşüm.. bu filmde de o çirkin halini gün yüzüne gayet iyi çıkarmış kimi sahnelerde.. ama öyle bir çekicilik var ki kadında nasıl bişeydir ya.. duruşu bakışı her şeyiyle estiriyor bence.. tamam şimdi filmi geçeyim biraz havadan sudan konuşalım.. dur ya filmle aynı postta olmaz onun için yeni bi tane yapayım..

2 thoughts on “ye.. dua et.. sev.. ^^ iyi de ben bunları zaten yapıyorum..

  1. son zamanlarda bu film olumlu cümleler eşliğinde önüme çıkar oldu.. bu yazıdan da sonra jdorama dan kafamı kaldırıp izlemeye karar verdim. yaşamın anlamını bulurmuyorum bilmiyorum ama tatlı ipuçları verecekmiş gibi bir his oluştu içimde..

    • yaşamın anlamını verebilecek bi film yoktur ztn.. herkes için farklı anlamlara sahip ne de olsa.. ama bu film en önemli şeyin kendini affedebilmek olduğunu farkettirdi bana.. etkiledi beni :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

