IRIS ^^ şu yazıyı yaşlanmadan yayınladım çok şükür (:

devam niteliğinde olan Athena’nın yayınlandığı şu sıralarda ben de bi kaç ay önce izlediğim Iris hakkında hislerimi yazayım dedim.. Çoktandır dizi yazmıyorum ama birikti bi kaç tane.. hepsinden de bahsetmek istiyorum unutup gitmek istemiyorum çünkü.. hepsini ayrı bir şekilde sevip bağrıma bastım.. neyse bu yazıyı bitireyim diğer dizilerlede renklendirecem kısmetse blogumu.. aslında ben bu yazıyı yazalı aylar oldu.. ama eksikti baya ara ara ekleme yapıcam şimdi.. bakalım ne çıkacak.. diziyi o kadar iyi hatırlayamıyorum artık da :)

Iris’in başrolünde benim bir türlü sevmeyi beceremediğim Lee Byung Hun var.. ben bu çocuğu ilk kez “once in a summer” diye bi filmde izlemiştim.. o film de çok açmamıştı ztn beni.. ama çocuk zerre kadar çekici gelmiyor bana.. fiziği iyi tamam lafım yok.. dizide ki karaktere de iyi duruyo ama kanım pek kaynamadı işte.. ama onun ötesinde oldukça kalabalık bir kadroya sahip.. jung joon ho var mesela acayip tatlı bir şey.. başrolün en yakın arkadaşı.. sonra onun olayı baya karışıyo içinden çıkılamaz bir hal alıyo.. bitirdim diziyi hala anlamadım, hangi aşk yüzünden vatana ihanet ediliyomuş?? bunun aşkla ne ilgisi varmış?? anlayamadım arada ki bağlantıyı kuramadım kuran varsa bi zahmet anlatabilir mi? hakikaten merak ediyorum yani.. bayıldım bu karaktere.. hiçbir zaman küsemedim ona.. vardır bi sebebi dedim içimden.. konduramadım ama anlayamadım da işte..

kim tae hee var bir de bu dizide tanıştık.. başrol bayan.. şimdi prenses temalı bir dizide oynuyor.. övgüler yoğun o diziye aklımın bir köşesinde bekliyor.. tatlı bir kızcağızdı.. sevdim onu.. ama ajan rolünde olmasına rağmen pek inandırıcı görünmedi gözüme.. ama benim için asıl bombalar aşağıdaki resimde olanlar..

evet işte üst resimdekiler iki kuzeyli ajanı canlandırıyor.. bu ikisine hasta oldum ben.. adamı bir arkadaşıma acayip benzettim izlerken :) hayran oldum.. kuzeyin soğuk karakterini sindirmişler ama içlerinde ki duyguları o kdr güzel hissettirdiler ki.. sırf bu ikisi için bile izlenebilir bence bu dizi.. o kadar diyorum yani..

sıra geldi T.O.P a :) dizinin en manyağı işte bu herif.. tanımıyordum ben bu çocuğu.. burda gördüm.. nefret ettirdi kendinden.. o kadar kötü ki böyle kötü olmaz olsun.. kötü de olsa bu kadar olunmaz.. bunu bi dövüyor bizim ki sonlarda.. allahım bu kadar zevk alabileceğimi bilmezdim böyle bir sahneden.. gebertse şunu diye baktım resmen.. oh iyi oldu valla..

az önce demiştim ya kuzeyli ajanlara bayıldım diye işte bu o kız.. dier resimde arkada kaldı die bi tane daha ekleyeyim dedim:) kim so yun’muş adı.. nasıl bir afet varya.. bu kız dizide beni bi ağlattı bi ağlattı :'( duygularını saklamaya çalışması.. mimikleri gururu falan bitirdi beni.. ah canım nasıl sevdim nasıl, inanamazsınız.. hele o saçlar acayip yakışıyor bence.. ilk bölümlerde ki aksiyon kısımlarında harikaydı.. ağladığı kısımlarda harikaydı.. her kısımda bi taneydi.. dizinin favori karakteri benim için.. siz hiç benim bir dizide onca yağuşuklu dururken bir kıza hayran olduğumu duydunuz mu? ben söyleyeyim duymadınız.. işte bu bir ilk..

ama böyle bir diziye böyle havada bir son hiç yakışmamış.. filmi olduğunu öğrenince sonunu orda bağlarlar diye düşündüm ama film sadece diziden kesitler.. ilk yirmi dakikasını izledim.. başta sandım ki az bişey diziyi göstercekler hatırlatma baabında.. yok anam yok.. eski şeyler.. yeni bişey yok orda.. diziyi izlediyseniz hiç bakmaya gerek yok filme vakit kaybı sadece..

dizi güzel her şey güzel ama sonu nie böyle.. o kadar izliyosun izliyosun adam gibi bi son çekmeye üşenmişler sanki.. kötü sonda olsa, iyi son da olsa açık açık olur yani.. aksiyon, komedi ve romantizmi çok güzel bir araya getirmişler ona bayıldım.. oldukça heyecanlı ilerliyor kurgu da kuvvetli açıkçası, ama işi biraz fazla abarttıklarını düşünüyorum.. sonlara doğru mantık hataları ile dolmuş.. aklımda kalan saçma sapan sorular ile biten bir dizi olması sebebiyle büyük hayal kırıklığına uğradığımı itiraf etmem gerek.. ama başlarda öyle güzel ilerliyordu ki.. ve öyle güzel ayrıntılarla doluydu ki.. yine de izlenmeye değer bir dizi.. dedim ya sırf şu kuzeyliler için bile ;)

6 thoughts on “IRIS ^^ şu yazıyı yaşlanmadan yayınladım çok şükür (:

  1. merhaba diğer bloğunu kapatmışsın çok üzüldüm severek takip ediyordum acaba tekrar açacakmısın :(

    • öncelikle teşekkür ederim.. blogu ztn silmedim ama şu sıralar hiç ilgilenemiyorum o yüzden en azından bi süreliğine ara vermek istedim.. belki bir gün yine cnm çeker kaldığı yerden devam eder.. ama şu anda pek hevesli değilim açıkçası

    • evet öyleymiş bir yerde daha okumuştum.. ama izleyemedim hala aklıma gelmiyor bir türlü.. bir ara tekrar bakarım artık..

  2. sizce diziyi izlemeli miyim ben daha çok romantik komedi severim de :D o açıdan soruyorm güzel dizi mi :D

    • Güzel bir dizi ama mutlaka izlemelisin diyeceğim kadar da değil.. romantik komedi seviyorsan başka bi şey seçebilirsin bence

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

