It’s kind of a funny story ^^ Alo? Orası tımarhane mi?

sıcağı sıcağına hemen şu filden bahsetmek istiyorum.. 2010 yapımı bu filmi arkadaşım almış onun sayesinde izleyebildim.. adını bile duymamıştım.. o yüzden hemen haber vereyim dedim herkese.. benim gibi duymamış olanlar için.. çok sevdim ben bu filmi öyle sakin bir havada ilerleyen, ama bir an bile sıkmayan bir film.. görsel olarak beğendim..

başroldeki gençleri ilk defa burda tanıdım bir tek Zach Galifianakis’i biliyodum.. yine çok yerinde bir seçim olmuş.. olay bir klinikte geçiyor.. 16 yaşında bir çocuk kafasında dolanıp duran intihar düşüncesinin normal olmadığının farkında neyse ki.. tedavi için psikiyatriye gidiyor ve bunun sonucu beş gününü tımarhane de geçiriyor.. işte bu beş gün hayata ve kendisine bakışını değiştiriyor.. kısacası çoğu zaman bizim de yaşadığımız şu rahat batması olayını yaşıyor.. komik bir film değil bu arada kahkahalar beklemeyin, hatta üzücü şeyler var.. güzel ayrıntılara sahip.. yaşlı amcalar, şizofrenler.. durmadan “sizin için gelecekler!” diyen zenci amca.. hepsini çok sevdim..

<i>Tamam, biliyorum şuan “bu da neydi?” diye düşünüyorsunuz.</i>
<i>”Çocuk, beş gününühastanede geçirdi</i>
<i>ve bütün sorunları çözüldü.”</i>
<i>Ama hayır.Biliyorum. Çözülmedi.</i>
<i>Bunun sadece başlangıç olduğunu söyleyebilirim.</i>

 

izleyin diyorum işte kısacası..

 

6 thoughts on “It’s kind of a funny story ^^ Alo? Orası tımarhane mi?

  1. oğğğ bu sadece bir başlangıç mı bak şimdi merak ettim, ilk gördüğümde aklıma ı’m happy geldi o film sonrası bir daha tımarhaneli film izleyip can sıkıntısı çekemem demiştim ama bu eğlenceliymiş dediğine göre.bakalım.

  2. heyy nilüü,,ya bu filmin altına yazıyorum biraz alakasız olucak ama nereyee yazsam tam bilemedim,,senn blogunu okumayı çok sewiyorum,nete girince ilk işim google a koresintisi yazmak oluo,o yüzden bu ka uzak kalma buralardan olur muu:) yazı koymaya da üşenme lütfenn:)..bu ilk yazm sana ama daha yazmk istiyorm,haydi daha soraları da görüşmk üzre,,

    • teşkekkür ederim cnm açıkçası çok seviniyorum böyle şeyler duyduğumda :)
      ben de yazmak istiyorum aslında ama bi şekilde son zamanlarda çok uzak kaldım.. bundan sonra daha düzenli yazmayı düşünüyorum umarım becerebilirim..
      yorumlarını daha çok bekliyorum öyleyse bundan sonra ;)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

