Killers ^^ kafasını boşaltmak isteyenlere

ne yazcam ya giriş olarak?? amaan aklıma hiçbi şey gelmiyo.. şu an biraz dumur olmuş durumdayım da kusura bakmayın.. bu aralar oldukça sık uğruyorum değil mi?? ben bu durumdan oldukça memnunum açıkçası.. umarım bunları okuyan birileri vardır.. fazla uzun bir yazı olmayacak bu içerik bahsi beni kasıyor ya.. şu gelmiş şu gitmiş beceremiyorum ben.. anca güzeldi, fenaydı zırvalarım var elimde.. Ben lafı ortaya korum beğenen alır geder; beğenmeyen bırakır kaçar.. işte yine :)

yine romantik-komediye fena halde susadığım bir dönemdeyim.. bu aralar kore filmlerinden oldukça uzaklaştım aslında.. dizi olarak Kore, film olarak ise ABD sınırlarındayım.. Killers 2010 yapımı ve başrolleri de benim için oldukça ilgi çekici.. Ashton Kutcher ve Katherine Heigl.. fiziksel olarak oldukça uyumlu olmuş bu ikili.. yakışmışlar..

bi saniyesinde bile sıkılmadım bu filmin.. hatta biraz daha uzatılsa da eğlencesinden bir şey kaybetmezdi, daha çok malzeme çıkabilirdi bu ikiliden bence.. ama filmi çok ciddiye alıp ayrıntılara takılmamak gerek.. abartılı çünkü.. ama gerçekten her anına bayıldım.. bitmesini istemediğim filmlerden biri oldu.. ikiside rollerini çok iyi canlandırmıştı.. kızın bi kaba, saf tavırları var ki süper ötesi..kızın ailesi de çok komik.. babasını Tom Selleck canlandırmış.. onu Friends dizisinden biliyorum ben.. baba rolüne çok yakışmıştı.. klasik bıyıklarını görmek gerçekten beni mutlu etti ve duygulandırdı :P -şaka ama seviyorum bu adamı- üzerine söylenecek pek bir şey olmasa da çok tatlı bir film.. eğlenmek istiyorsanız iyi bir seçenek..

One thought on “Killers ^^ kafasını boşaltmak isteyenlere

  1. ashton kutcher ın farklı bi havası oldunu düşünüyorm açıkçası,izlemekten zewk duyuduğum aktrlerden biri,hatun da böle filmlere gidio zaten,,eft çerezlik götürülebilir:)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

