Life as We Know It ^^

ne zamandır bu saatlerde bir şey yazmıyorum.. genelde orda burda dolanmaktan gece vaktine kalıyor.. Yine bir romantik komedi.. hevesle izlemye başladığımız türden ama bu sefer başından bayıldım diyerek kalkamadım ne yazık ki :( oysa oyuncular çok tatlı.. kızı beğendimi zaten söylemiştim.. Josh Duhamel’de benim sevdiğim oyunculardan..

aslında konu oldukça güzel.. evli bir çiftin en yakın arkadaşıları olan bu ikili birbirlerinden nefret ederler.. hiçbir konuda anlaşamazlar.. bir gün küçük bir çocukları da olan arkadaşları trafik kazasında ölünce, küçük ve tatlı kızlarına bakmak bu ikisine düşer.. ama o küçük bebek öyle tatlı bir şey ki.. işte hikaye böyle.. ama beklediğim verimi alamadım.. fena deildi ama harika da değildi.. vasat olmanın ötesine geçememişti.. yine de bi boş vakitte izlenebilir bir film..  böyle bir şey işte.. bu yazı fazla uzamamalı.. yarın sınavım var onun için hemen kalkmam gerek.. görüşürüz…

2 thoughts on “Life as We Know It ^^

  1. Sinemada film başlamadan önceki gelecek program fragmanlarında izleyip bayılmış. Kesin gidicem bu filme dedim ama sanırım sınav dönemime denk gelmişti arada kaynadı gidemedim. Tamamen unutmuşum iyiki hatırlattım bende izlerim bir ara artık. ;)

  2. ben bu filmi birkaç ay önce bir sitenin reklam kısmında görmüştüm, Türkiyede gösterime girdiğinden bile habersizdim.sırf tanıtımını izlediğimizde bile baştan sona ne izleneceği ortada bir film.bu da çerezlik diye tabir ettiğim can sıkıntısı günlerinde başı sonu belli sizi yormayacak cinste filmler katagorisinde yerini alacak bir film.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

