Desbicable Me ^^ dbnfjıudh.. stop.. stop

fazla ara vermedim değil mi evet evet başardım bu sefer.. kantarın topuzun kaçırmadan burada yine güzel bir şeylerden bahsedebiliyorum.. ha bu arada şu formspringe üye oldum.. henüz alışkanlık edinemedim ama sorunuz olursa buradan beklerim.. gerçi kim bana ne sorcak onu bilmiyorum ama hukuk alanına fazla girmemenizi tavsiye ederim :)

son zamanlarda Kore yapımlarına pek vakit ayıramıyorum.. bundan dolayı esefle kınıyorum kendimi.. ama malumunuz kore yapımları emek istiyor.. nedense uzun zamandır da kore filmi namına bir şey izlemedim diyebilirim.. galiba Thirst faciasından sonra geldi bu başıma.. hala çok canlı o kabus gece ;) oysa aklımda da vardı bir kaç tane merak ettiğim.. mesela Gong Yoo’nun çektiği son film.. ya da Uhm Tae Woong ve Park Shin Hye-:S- li bir film vardı.. var aslında kıyıda köşede beni bekleyenler ama kahretsin ya.. bu benim okul varya sıyırttı.. sömestr yok bana.. hele de benim gibi tembel bir öğrenciye.. sınavlarımın bittiği gün Bahar dönemi başlıyor inanabiliyor musunuz? neyse ki devam zorunluluğu yok..

evet geldik asıl konuya.. despicable me!! harika bir animasyon dün gece izledim.. bayıldım bittim.. animasyonlara bayılıyorum zaten.. hele böyle komik olanlar beni benden alıyor.. bundan önce izlediğim son animasyon Wall-E’ydi galiba.. onu da tavsiye ederim.. hala izlemeyen kaldıysa diye..

aklıma geldi bak şimdi Miyazaki son zamanlarda neler yapıyor ya.. yeni bir şeyleri istiyorum artık ben.. Howl gibi olan bi şeyler olsun.. garip ama güzel.. böyle izlerken başım dönsün.. neyse tamam istiyorum ama işte çok istiyorum hemde.. ya şimdi benden bu filmin konusu anlatmamı beklemek gibi bir hata yapmadığınızı zaten biliyorum.. nasıl anlatıyım şimdi ben bu üç küçük kızı.. Mr. Gru’yu.. ya da o küçük, komik, tatlı, şapşal sarı kafaları.. beceremem..

ama her sahne, her mimik, her bakış ayrı bir komedi.. tekrar tekrar izleyip gülebilirm.. hele o sarılar acayip olmuşlar ya.. mükemmeller.. seslendirme ve sondtrack de oldukça iyi.. ben orijinal dilde altyazılı olarak izledim, türkçe seslendirmesi var mı yok mu bilmiyorum.. animasyonlara dublaj konusunda oldukça iyi olduğumuzu düşünüyorum.. dublajlı film izlemem diyebilirim ama animasyonlarda bu kural geçerli değil.. çok iyi yapıyorlar bizimkiler..

oturup ailecek izlenecek türde bir film.. büyük küçük gülmeyen çıkamaz bence.. gülmediyse de vardır onda bi sorun.. animasyon sevmediğini iddia eden insanlar var şu dünyada.. animasyon nasıl sevilmez ey arkadaşım!! anlamıyorum sizi anlamakta istemiyorum.. bunu izleyin diyorum kısaca sözün özü budur..

yakın zamanda görüşmek dileğiyle

2 thoughts on “Desbicable Me ^^ dbnfjıudh.. stop.. stop

  1. ayyy animasyona bayılırım .çok iyi oldu bu izleyip eğlenmek lazım.wall-e gerçekten güzeldir ama bir miyazaki vardır ki beni benden alır howl’ın yürüyen şatosu favorimdir.olurda miyazaki ile ilgili bir yenilik olursa bana da haber ver :)

    • howl benimde favorimdir apayrı bi yeri vardır bende.. miyazakinin yapım aşamasında olan projesi varmış galiba ama tam bişey bilmiyorum.. bi miyazaki çok ii giderdi onu iyi biliyorum ama :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

