sayfa no:1 ^^ kapalı bir gün

herkese merhaba! diğer blogumu kapattığım için artık bu blog biraz kore dünyasının dışına kayabilir haberiniz olsun.. zaten son zamanlarda kore dünyası dışında ne ararsanız var bu blogda.. şimdi biraz da günlüğümsü bir şeyler görürseniz şaşırmayın..

bugün 22. sınavımdan çıktım.. arkadaşlarla biraz kafa dağıtma planları yapıyorum.. ama hepsinin içi geçmiş.. zibilyon saattir nereye gitsek karar veremedik.. ben de hala miskin miskin uzanmaktayım.. hava kapalı ve bir o kadar da iç karartıcı.. bu iç açıcı Howl resmine bakarak kendimi mutlu etmeye çalışmaktayım.. sınav psikolojisinden sadece bir kaç saatliğine kurtulma fırsatım var bunu iyi değerlendirmeliyim..

yurtta kaç gündür yalnızım insan yüzüne hasretim.. birde bunların üstüne ikide bir yapılan “katlara erkek personel çıkacaktır” anonsu eklenince kafayı sıyırmak işten değil.. yapacak hiçbi’ şeyim yok diye sıkılacağım günlere ihtiyacım var.. kafam çok dolu..

neyse bunları yazdım az da olsa açıldım.. öperim.. görüşürük..

10 thoughts on “sayfa no:1 ^^ kapalı bir gün

  1. oğğğğ üzüldüm bak şimdi, neden kapattın dicem vardır bir bildiğin. seçtiğin fotoğraflara bayılırdım:(( dergi okur gibi gezinirdim blog sayfalarında.hayırlısı olsun diyelim.

    • canım ilgilenemiyodum doğru düzgün.. çok beğendiğm koreli çekimleri olursa atarım buraya da nolcek blog benim deil mi bebeğim ;P

  2. howl resmine bakmak beni de mutlu eder :) umarım yakında geçer bu halin .miyazaki dünyasında ki gibi rengarenk bir hayatın olur :)

    • amin cnm ya.. hep mutlu günler gelir umarım bundan sonra.. hep sıkıntı hep sıkıntı hayat biz de güler bir yerden sonra heralde.. çok fena damara bağlayabilirim ama tutuyorum kendimi :) saol ii dileklerin için.. hepimize inşaallah

  3. waayy 22 sınaw nedr yaa,maşallah nilüü bence yine de sınw sayısna bakarak yazdklarn iç açıcı,yaşıycaksın:)..snaw zamanı yurda tıkılmak nası can sıkıo biliyorm,bi de sadece o anonslarla bitse her şey ii..ama geçio bu günlerde ve doyasıya sıkılabildiğin günler de sayıca azalsa da gelio nilücüm fighting! :)

  4. Katlara erkek personel çıkacaktır anonsundan daha berbat olan şey o anons olmadan katlara erkek personelin çıkmasıdır, hatta banyo çıkışı adamla burun buruna gelmektir :) Neyse ki benim başıma gelmedi daha, ama gelse adamın hali hiç iyi olmazdı muhtemelen

    • çok şükür benimde başıma gelmedi hiç :) ama günde elli kere erkek personel çıkıyo var ya.. bide koridorda bangır bangır konuşmuyolar mı delirtiyolar…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

