sayfa no:2 ^^ bitiyo galiba bu sefer

bu dönemi bitirmek için sadece tek bir sınav var aşmam gereken.. yarın ceza özel bütünün bütüne! -yazım hatası yok- giriyorum ve sonra eve gidiyorum kısmetse.. bir de dün son zamanlarda duyup duyabileceğim en iyi haberi aldım diyebilirm.. ikinci dönem dersler öğleden sonraymış.. erken uyanmakla ilgili çok büyük dertler yaşayan biri olarak bu habere ne kadar sevindiğimi tahmin edersiniz..

şimdi ben var ya yarın eve gidicem.. kore dizilerimi hazırlıycam bi güzel.. önce SKK’yı bitircem -evet ya yapıştı üstüme derdi ne anlamadım- sonra başlıycam Secret Garden’a herkes izledi bi ben kaldım heralde.. çok beğenicem inş. valla herkes beni çok umutlandırdı bir beğenmeyeyim burnunuzdan fitil fitil getiricem bloggerlar haberiniz olsun :)ama güveniyorum size beğenicem hissediyorum..

7 günlük pek de uzun sayılmayacak bir tatil beni beklese de yolu sonunda ki ışığı görmek bile bana yetti.. neyse dostlar ben uyumaya gidiyorum. birazdan kalkıp ders çalışmam gerekiyor çünkü.. öptüm umarım bir daha ki görüşmemiz SKK kritiğinde olur.. bitse de kurtulsam omzumda ağır bir yük gibi ;)

5 thoughts on “sayfa no:2 ^^ bitiyo galiba bu sefer

  1. bütünün bütü yazım hatası yoktur :) ahahah umarım güzel geçer:)
    skk da secret grden da çok güzeldir.ama secret garden bir başak güzeldir .kefilim :)

  2. haydi şimdiden geçmiş olsun bakalım,umarım çok güzel geçer de gönül rahatlığıyla dönersin evine,dizilerine..:) walla skk yi daha ben de izlemedim ama secret gardenı geçenlerde bitirdim muhteşem bişi! keşke senn yerinde olsam da tekrar hiç bilmedn bi kez daha izleyebilsem:) bu hyun bin i gitkkçe daha çok sewmeye başladım adam neyde oynasa afiyetle yeniyo yaa:)..worlds withinini de çok öwmüştün sen,ordan yola çıkıp indirmiş idim ama bi katekulleye geldi izleyemedim yurda dönünce de skk den sora ona gömülcem ben de inşş zira şu sıra hayattan kopmamam lazm:) late autumn u da yeppudaya düşse bi an ewel keşkee..neysem dicem o ki güzell günler göreceksin çocuk,güneşli günler..:)

  3. öğrenci sisteminin değişmesiyle bütünbütüne kalanlardan mısın ? Ya üzüldüm adına, inşallah iyi geçmiştir ! Ben her sene bütün bütü olsa da girsek derdim, bu sene olduğunu duyunca söylediklerimin uzun vadede gerçekleştiğinden şüphe eder oldum :)) ama bütün bütüne girmedim. İzledikçe yaz bizde yeniden hatırlayıp sana eşlik edelim :) İyi tatiller nilü !

    • walla iyi mi kötü mü bilmiyorum ama geçmesine çok sevindim.. sonunda tatile girdim çok kısa ama buna da şükür.. dayanacak gücüm kalmamıştı gerçekten.. valla bütün bütü aslında iyi bir şey ama beni mahvetti alttan çok fazla dersim olduğu için :S ne güzel sen kurtulmuşsun hangi bölümdesin??
      dizilerimi yarın itibariyle izlemeye başlıyorum :) sonunda ben de gün yüzü görebileceğim sanırım :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

