sayfa no:3 ^^ canım ne isterse onu yaparım

ilk önce ya şunun şu tatlıcık suratına bi bakın.. mıncıklamak istiyorum o yanakları.. evdeyim ya binlerce şükür.. demiştim ya diğer blogumu kapattım diye geri açtım ama tumblr’a taşıdım komple.. niye demeyin heves ettim yaptım valla.. ama tumblr’ı çok sevdim.. hatta müzik ve video fln eklemek o kadar basit ki bu blogu taşımayı bile düşünüyorum yani.. wordpress’te şu yandaki müzik kutusu dışında bi yere yüklemeyi henüz beceremedim çünkü :S ilk olarak siz şuradaki veya buradakinin keyfini çıkarın.. benim uyumaya gitmem gerekiyor:)

neyse işte http://taklitmarka.tumblr.com/ yeni yerim.. ziyaretime beklerim :)

2 thoughts on “sayfa no:3 ^^ canım ne isterse onu yaparım

  1. tıkladım ve şaşırdım, benim tumblr anlamam için kırk fırın ekmeklik diete girmem gerekir:))

    benim kafa basmaz, hatta yorum kutusu bile aradım acaba yorum bırakılmayan türden mi:)) şaşırttın beni vallahi:))

    • walla cnm bende alışmaya çalışıyorum.. yorum yapılıyo mu? yapılmıyo mu? bende tam bilmiyorum :) ama baya sevdim eğlenceli bi yer

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

