Playful Kiss ^^ ayıp olmasın iki kelam edelim

başlığını attım bu yazının kaç gündür mahzun mahzun bakıyor.. bunları yazarken bir yandan da erkekler ağlamaz düeti eşlik ediyor bana onu da sevdim doğrusu.. bu diziyi nasıl beklediğimi blogumu takip eden varsa bilir.. ne günlerdi be çatlamıştım şu dizi başlayana kadar.. yayınlanan her resime, mırıldandıkları her melodiye yorum yapmıştım neredeyse.. heyecandan zıp zıp zıplamıştım.. dizinin öncesiyle ilgili çok şey anlatabilirm aslında ama izlerken ve sonrası hakkında anlatacak pek bir şeyim yok ne yazık ki.. üzgünüm ama çok yazık etmişler.. heves içerisinde başladığım bu dizi beni hiç mi hiç tatmin etmeyen kore dizilerinden biri oldu ne yazık ki:S

peki neden sevmedim? tamam ilk olarak şunu kabul etmeliyim ki beklentilerim çok yüksekti.. malum harika bir animeden uyarlama bu dizi ve başrolde de benim hastası olduğum KHJ var.. ama dizi acayip çocukça belki 12 yaşımda olsaydım bu diziye hasta olabilirdim belki ama o da kesin değil.. hepimiz biliyoruz kore dizileri genelde masum ve biraz çocuksu oluyorlar ama bu sınırları biraz aşmıştı.. özellikle Oh Ha Ni’nin-başrol kız- o tavırları bi yerden sonra çıldırtmaya başlıyor ve bence KHJ’un oyunculuğu çok ama çok sıradandı.. vasat bile denilemeyecek derecede hemde..

sonra bi de Yoon He Ra var.. o kız da dizinin güzel kızı rolünde ama zerre kadar çekiciliği yoktu.. sadece iticiydi.. animede ki karakterin havasını tutturamamışlardı.. bi şu çizgi kızın saçlarına bakın bi, bi de üsttekinin şapşal gülümsemesiyle sönük saçlarına.. hoşlanmadım :S

ama diğer oyuncular tatlıydı.. hepsini sevdim.. özellikle KHJ’un annesine bayıldım.. dizide en sevdiğim kişi oydu diyebilirm.. sonra Bong Joon Gu çok tatlıydı ona aşık olan kız beklediğim kadar güzel değildi ama fena sayılmazdı.. ama dizide en çok neye bayıldın derseniz kesinlikle başrollerin kıyafetleri.. gerçekten ikisini de güzel giydiriyorlardı.. hele kızı baya baya tatlı yapıyolardı süper ayakkabıları vardı.. saçları falan çok şirindi..
ama birsürü eksik olay vardı dizide, olabilir tabi.. bir de ben animeyi izlerken gülmekten süründüğümü hatırlıyorum ama dizide öyle bir şey yaşamadım.. ayrıca diziden sonra youtube’a özel 7 bölüm çekmişler.. onlarda tatlıydı.. tamam artık kesiyorum bu yazıyı.. heyecan içinde izlenecek bir şey değil.. izlesenizde olur izlemesenizde..

7 thoughts on “Playful Kiss ^^ ayıp olmasın iki kelam edelim

  1. bence de izlemeyin. Yarıda bırakılmış diziler listesine girdi. Üniversiteye girmelerinden 2-3 bölüm sonra izlemeyi bıraktım, o zaman kadar izlemem de anneleri sayesinde oldu. Dizideki tek eğlenceli karakterdi. Dediğin gibi yaş ortalamamız 12-13 olsaydı belki daha çok sevebilirdik :)

  2. eş zamnlı izlemenin verdiği heyecan vardı, izlerken sevdim ama çok da küfrettim. başrol oğlan zaten oyunculuk sıfır lakin diğer dizilere bakınca böyle odun olarak kalmalıydı, doğru yolda ilerledi ve gülünce oh ha ni gibi biz de herşeyi unutuverdik.oh ha ni’ye kızım bırak o sana köpek olacak diye diye izledim çok kızdım ama kızın beyni kalbindeki aşkın sıcaklığı ile erimiş gitmiş gariban ne etsin

  3. bu yazıya tamamen katılıyorum ve ben sırf dizide KHJ afeti var diye 16 bölümünü de izlemek zorunda kaldım her bölümde “bu ne ya” diye isyan ede ede:) hayatımda izlediğim en sıkıcı kore dizisi olarak tüm rekorlarımı kırdı bir anda. ya tek bir bölüm de de mi şöyle hoş bir olay romantik bir sahne bir bakış bir sarılma falan olmaz. bi de çat diye evlenmeleri yok mu ortada fol yumurta yokken! neyse artık tüm heyecenımızı KHJ un bir sonraki dizisine saklayacağız napalım:)

  4. hiç katılmıyorum çok güzel dizi arkadaşım önerdim o da arkadaşlarına önerdi hepsi çok beğendi khj hem çekiic hemde çok yakışıklı ….

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: