Jang Geun Suk ^^ let me cry

bu aralar çok açtım arayı yine.. özlüyorum eski günleri.. KHJ şöyle güldü böyle güldü dediğim zamanları-gülüşü araya katmasam yatacak yerim olmazmış gibi hissetmeye başladım;)-.. insanlar değişiyor sayın seyirciler.. aslında ben bu yazıyı çok daha farklı yazardım ama kısa kesiyorum şimdilik.. yazılar çoğalacak bu arada bu bi giriş olsun..

Geun Suk video çekmiş ve benim haberim yok.. tesadüfen gördüm yeminle.. ya eskisi gibi sevmiyorum bu çocuğu da haa.. o saçlar yok mu beni mahvediyor.. bi de acayip cılız yahu!!  neyse.. bu arada şarkıyı dinleyemedim çünkü odadakiler uyuyor.. sabah kalkınca bi bakarım artık :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

