Lie To Me ^^ nasıl bulduk?

hadi dostlar kandırmayalım birbirimiz hepimiz bayıldık biliyorum :) ne zamandır hepimizn gözü bu dizinin üstünde ne de olsa.. My Fair Lady’den sonra Eun Hye’ciğimiz ve Coffee House’tan sonra Kang Ji Hwan’ımız geri dönüyor..

bir.. ben çifti yakıştırdım.. ayrı ayrı da severdim bir oldular daha çok sevdim♥

iki.. ikisinin de son dizisi vasat sayılabilecek nitelikteydiler ne yazık ki:( he izlemedik mi? izledik.. ama gönlümüze taht kuracak diziler istiyoruz biz aşağısı kurtarmıyor artık :)

bu dizi için de çok beklemememiz gerekmeyecek çok şükür.. önümüzde ki ay yayınlanmaya başlıyor sanırım.. süper olacak ben bunu sınavlardan sonra şöyle keyifle izlerim kısmetse..

bugün iki tane vizem vardı.. git gel.. git gel.. neyse geldim bu posterleri gördüm içim açıldı.. çok çok sevdim.. Kang yine soğuk titiz bir rolde sankim.. neyse izleyip göreceğiz kısmetse.. ha bide gitmeden şunu söyleyeyim Yoon Eun Hye’ye o saçlar nasıl da yakışmış.. bkz. aşağıdaki resimdeki o harika saçlar.. süper olmuş tam benim tipim olmuş.. kızdan bahsediyorum bu arada yanlış anlaşılma olmasın :) Kang’a bişi demiyorum öptüm.. Kang’ı değil canım sizi ;)

4 thoughts on “Lie To Me ^^ nasıl bulduk?

    • bence de :) fazla da umutlanmak istiyorum bi şeyi çok isteyince hayal kırıklığı oluyo hep.. bu güzel olur inş..

  1. Kang sever miyim bilemem, uzun zamandır bir birlikteliği var ve bunu yüreklice yaşıyor takdir ederim.
    en son dizisini yazın bakmamla bırakmam bir oldu, aynı şey you eun hye için de geçerlidir.lakin bildiğim birşey varki iyi dizi sizi çeker bu dizide beni çekmekte. çift olacaklarını duyduğumda şaşırdım yadırgadım ama posterleri görünce tamamdır dedim:)

    • kiminle birlikteymiş kang benim haberim yoktu.. neyse farketmez zaten :) kang sevilir ya çok tatlıdır..
      coffee house fena sayılmazdı yine de ya ben bi sekreterin saf tavurlarına uyuz oluyodum ama idare ettim.. güzel sahneler vardı.. güzel olucak inş. bu dizi.. umutluyum :D

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

