ateş almaya geldim ^^

♠bu sıralar acayip yoğun bir dönemden geçiyorum son bir ay da neler yapmadım neler.. Ankara’ya gidip arkadaşlarımı gördüm, Nevşehir, Antep, Urfa, Mardin ve daha bir sürü yer dolaştım.. bildiğiniz uçtum yani.. yedim içtim gezdim tozdum, ha ha bide üstüne zayıfladım:) ama tabi finaller geldi çattı yine.. şunları da atlatıp kendimi eve atmak istiyorum..

çok yoğunum anlayacağınız buralarda dolanmaya pek fırsatım olmadı.. blogum çok öksüz kaldı.. sağolsun canım arkadaşım Winpohu bana bir mim yolladı bir şeyler yazma hevesim gelsin diye.. bende bu mim bahanesiyle uğrayıp kaçayım dedim..

bu arada biz yine bloggerlar olarak bir araya gelip Büyükada’ya pikniğe gittik.. çok eğlendik.. finaller öncesi enerji topladık.. açıkçası benim açımdan çok iyi oldu..

fotoğrafı geçen hafta Balat’ta yapılan fetih kutlamasında çektim.. havai fişekler harikaydı.. neyse yeter artık mime geçsem iyi olacak..

Hayalindeki meslek nedir?

sakin yeşillik bir yerde sıcak bir cafe işletmek.. insanların gelip kitaplarını okurken türk kahvesi yudumlayabileceği.. hafif bir müzik eşliğinde muhabbet edebilecekleri.. bende bir köşede oturup film izler, kitap falan okurum bütün gün.. emekli gibi çalışmak istiyorum yani hayalim bu :) bildiğiniz tembellik yapabileceğim bir meslek hayal ediyorum..

Yazın sürmeyi en sevdiğin parfüm?

belirli bir parfümüm yok çiçek kokularını severim.. şekerli kokular bir süre sonra mide bulantısı yapıyor.. en son avon’un incandessence parfümünü aldım.. çok beğendim bu yaz onu kullanacağım.. sanırım bitince tekrar alırım beni rahatlatıyor çünkü..

En önemli makyaj hileniz?

makyajsız dışarı çıktığım çok nadir görülür..  hile olarak adlandırabileceğim ne var emin değilim.. mesela gözümün içine kalem çekmem hiç.. alt kirpiklerimin dışına çekerim.. içine çekmek gözlerimi küçük gösteriyor.. ya da hafif bronz allığı dışarı doğru uzun bir şekilde çekmek yüzü daha ince gösteriyor.. rujumu sürüp fazlalığı peçeteyle alıp dudaklarımı pudraladıktan sonra bir kat daha ruj sürersem rujum çok daha uzun süre dayanıyor.. hile mi sayılıyo bunlar şimdi?

Çay mı kahve mi? Şekerli/şekersiz,Sütlü/sütsüz?

en çok türk kahvesi severim, az şekerli olacak.. ama hayatım boyunca sadece birini seçmek zorunda olsam sütsüz çay derim.. sonuçta çay her zaman lazım.. kahvaltı çaysız olmaz..

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkiniz olduğunu söyleseydi, ne olurdu?

hayatım boyunca hep ben ne dilerdim diye düşündüm ve neden kimsenin aklına daha çok dilek hakkı dilemenenin gelmediğini merak ettim.. 3 dilek var diyerek daha fazlasını dilemeye hakkım olmadığını mı söylemek istiyor yani? biri bana bunu cevabını verebilir mi cidden?

1- 5555 tane daha dilek dilemek istiyorum..

2- bana zarar verecek insanların hayatıma girememelerini..

3- istediğim zamanlara geri dönüp bazı şeyleri değiştirme hakkım olması..

ilk 3’ü bu.. geriye kalan 5552 dilek için bi şeyler bulurum elbet :)

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız,hangisi olurdu?

öğle yemeği.. ne istersem onu yerim o saatte di mi?

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

şeker pembesi olurdu.. en sevdiğim renktir.. aynı kalıyor yani böylece..

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydi bu ne olurdu?

küpe.. tüm takıları çok severim ama başka hiçbir şey takmamış bile olsam küpesiz olmaz.. küpe üniformadan sayılır yani..

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?

insanların akıllarını okuyabilmek..

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?

avon shock veya rimmel marka maskara.. maskara da benim için önemli olan plastik fırça ve dolgunlaştırma.. bu konuda avon shock’ın fırçası bir numaradır..

ve flormar eyeliner.. kalem likit dersem daha açıklayıcı olur sanırım.. üst kirpik dibi için.. vazgeçilmezim.. sürmek çok çok kolay..

ve siyah göz kalemi.. bu üçü olmazsa olmaz.. ama ben daha bir sürü şeyi bittikçe almaya devam ediyorum zaten..

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?

aslında göremediğimiz için şanslı olduğumuzu düşünüyorum ama böyle bir fırsat verilse merakıma yenilir ve reddemezdim tabi ki.. yaşlı halimi görmek isterdim.. yaşadığım için pişman olduğum bir şey olup olmadığını görmek isterdim..

Gizli ünlü aşkınız kim?

zaten bir çok kişiye duyduğum hayranlığı kimseden sakladığım yok.. burada daha önce söylemediğim Cansel Elçin severim mesela hatırla sevgili zamanında acayip hayrandım..

Neden blog tutmaya başladınız?

malum koreseverler toplum içerisinde kendileri gibi insanlara pek rastlamazlar.. bu blog onlarla kaynaşabilmek amacıyla açılmıştır ve çok iyi sonuç vermiştir..

3 thoughts on “ateş almaya geldim ^^

  1. aynı mim winpohu tarafından bana da gönderildi bugün yazmalıyım.. bu arada benim blog tutma sebebim de baya uzun olacak senin de kulaklarını çınlatacağım bol bol ona göre :)

  2. hayalindeki mesleğe bayıldım :)

    dilek hakkınla daha fazla dilek dileme imkanı yoktur bence eğer öyleyse milyon tana dilek isterdim :)

    makyaj hilelerini bana detaylı anlatman lazım hiç beceremiyorum ben bu işleri :(

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

