tatil başladı sonunda ^^ bu aralar ben..

♦şimdi diyeceksiniz ne alaka Grup Model’in fotoğrafı.. bi baktım ki istatistiklerime son zamanlrda en çok Grup Model’le ilgili iki sene kadar önce yazdığım yazı okunmuş.. aklıma geldi benim de.. ben son 2-3 aydır -yani grubun ikinci albümü çıktığından beri- sürekli ama sürekli şarkılarını dinliyorum.. bir albümde bir tane mi dinlenmeyecek parça olmaz hepsi birbirinden iyi.. her ruh halinize bir tane bulabilirsiniz.. pembe mezarlık son albümde ki favorilerimden biri.. ya aslında ben seçmekte çok zorluk çekiyorum.. hepsi benim çocuğum sanki ayırmak çok zor.. buzdan şato olsun, makyaj olsun.. sonra çürüsün gelinliğim mesela.. bir de ilk albümünden bu matem dolu cennet.. yıllarca dinlenilir.. sıkıldım bile denilmez.. öyle bir şey.. konseri olsa da uygun bir zamanda gitsek.. Tarkan konseri istemem ama Model’e gidilir.. kalabalık bile çekilir.. neyse..

tüm eşyalarımı hazırladım.. nevresimlerimi ve misafir kartımı teslim ettim.. son iki haftadır KYK’nın nöbetçi yurtlarından birinde bütlerin sonlanmasını bekliyorum.. sanmayın ki tek başıma, bütün yurt bizim bölümün öğrencileriyle dolu.. bizim okul böyle işte tatil her sene geç başlıyor.. öyle ya da böyle sonunda bitti.. geçti her şey.. şimdi dinlenme yeni diziler izleme, karpuz yeme, balkonda kahvaltı yapma, semaverde çay içme zamanı.. hiç bitmeyecek sanmıştım.. uzun zamandır yazmıyorum.. önümüzdeki aylarda çok daha aktif olmayı planlıyorum.. geçtiğimiz yazlar olduğu gibi.. Kore’ye dair bir şey yapmayınca yazacak bir şey de olmuyor tabi.. bir sürü dizi var elimde sağolsun blog camiası..

başlayınca duramıyorum sanki.. yakında görüşürüz ;)

4 thoughts on “tatil başladı sonunda ^^ bu aralar ben..

  1. çürüsün gelinliğim favorimmm, annemin yoğun baskısı ile dinlediğim sonrada vaz geçemediğim bir parça. baya sağlam bir grupmuş doğrusu. Bu grubun popülerliğini sağlayıp bizlere daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayan demir demirkan’a teşekkür etmek lazım.

  2. Hadi bakalım geçmiş olsun. Verdin mi peki sınavları? Sonuçlar ne zaman? Yaz sen yaz çok ara verdin zaten. 1 senelik malzeme vardır sende :))

    • elimde bi yazılmamış Gumiho var .. hiçbir şey izlemeye fırsatım olmadı ki :) sonuçlar daha açıklanmadı.. artık yapcak bir şey yok bakalım bekliyorum :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

