≈ İnsan anlatamıyor da zaten, çoğu zaman gerçekten dinlemiyorlar ≈

↑aklıma yazacak bir şey gelmedi ya da gelenleri yazmak istemedim.. üşendim.. dolandım durdum.. düşündüm durdum ya da ona bile üşendim.. yemek tarifi bloglarında gezindim.. acıktım.. eve geldiğimden beri hareketsizlik beni yormaya başladı.. böyle sabahtan çıkıyım saatlerce sakin sakin yürüyeyim istiyorum.. ama iş için değil sadece keyif için.. ama şimdi öyle bir şey yapmaya kalksam su kaybından düşer bayılırım bir yerde..

tüm akşamlar Türk kahvesi yapmakla geçiyor.. evet hala deniyorum.. hayatta isteyip de yapamadığım tek şey o belki.. evet sanırım o.. yine de vazgeçmeyeceğim.. günden güne iyiye gidiyor.. hatta gayet iyi yapıyorum.. yine de benim istediğim gibi değil henüz.. beklentim yüksek bu konuda.. orjinalini tutturduktan sonra aromalı tarifler denemek istiyorum sırası gelir umarım bir gün.. kansere çok faydalıymış bir de haberlerde ondan bahsediyor tam ben bunları yazarken..

dizi izliyorum.. oyun oynuyorum.. hatta Prince of Persia’nın ilk oyununu oynuyorum.. daha doğrusu oynayamıyorum.. çocukken çok iyiydim aslında.. şimdi sabırsızım.. sabır istiyor.. baya zor..

he dizi izliyorum.. City Hunter onbeş bölüm oldu.. beğendim.. sırada bekleyen o kadar çok var ki.. evdekiler dram istiyor.. sanırım ardından Road No.1 bekliyor.. çekimlerine başlandığında meraktan çıldırtan diziyi izlemem ne kadar uzun sürdü.. onca zamandır elimin altında.. sonrasında Gratest Love istiyorum.. umarım güldürür..

güzel geçiyor tatil.. sık sık netbookumun şarjı tükeniyor.. beni en çok huzursuz eden bu sanırım.. Bursa güzel.. Uludağ’da yaşamak daha da güzel.. ben buralarda böyleyim işte.. ha bir de.. Kim Bum saçlarını kessin artık..

11 thoughts on “≈ İnsan anlatamıyor da zaten, çoğu zaman gerçekten dinlemiyorlar ≈

  1. Haberleri ben de gördüm, çay kahve falan iyi diyorlar. Tabii bir iki bardaktan bahsediyor olmalılar herhalde. Ben severim Türk kahvesini, içmek için bir neden daha :D
    Uludağ’dasın demek ne güzel. Marmaranın güneyine hastayım ben yav
    Bir de Kim Bum resmini açınca tırstım yemin ediyorum. Artık Kim Bum unni olmuş kendisi :D

    • ben de tırsıyorum ya 20 yaşında dedelere benzemeye başladı.. gözümü alamazdım şimdi ne halde :'( günde üç fincana kadar diyorlardı.. ben zaten ikiyi geçmiyordum.. çok sevindim.. bahanesi iyi oldu :)

  2. Prince of Persia ismini gördüm tekrar bir ovuşturdum gölerimi, küçükken bende çok severdim ama o zindanlardaki demirlikler ve sivri kazıklar kabusumdu, siyah beyazda olsa kanı görünce çok irkilirdim :D nerden aklıma getirdin şimdi ;)

    road number1’ı izlemeden önce vatan için kore belgeselini izlemeni şiddetle tavsiye ederim çünkü dizide geçen bir çok askeri olay aslında türk askerlerinin başından geçmiş, ben diziyi izledikten sonra belgeseli izlemiştim oyuzden keşke önden izleseymişim dedim, böylelikle dizide o olaylar anlatıldığında 1 kere değilde 10 kere üzülürdüm herhalde…
    ( http://www.korea-fans.com/forum/vatan-icin-7c-kore-savasi-kanal-b-t-49848.html )

    kimbum haber gönderdi, nilü istanbula gelsin ben de saçlarımı kestiririm diye :) bilmiyorum artık sen ne dersin :P

    • aynen ya o sivri kazıklara batmak hala korkutuyor beni.. resmen bilinç altımıza yerleşmiş.. müziği falan geriliyorum oynarken.. :)
      belgesel tavsiyesi için sağol bu arada iyi ki söyledin.. daha bilinçli izlemek çok iyi olacak.. ben tatilin keyfini çıkarıyorum şimdillik Kim Bum o saçlarla bir süre daha ortada dolansın artık.. n’apalım ;)

  3. olur olur kahve sabır işidir:))denemeye devam
    greatest love yeni izledim ben de,ilk 7 bölümü benim için zulüm gibiydi ama sonradan acayip sevdim hastası oldum,hakediyormuş tüm övgüleri cidden

    • bende yarın başlıyorum sanırım greatest love’a.. ilk 7 bölüm de az değil.. o aşamayı geçebilmek benim için sorun değil de umarım diğerleri kopmaz :)

  4. yok genel olarak insanların ilk 7 bölümle de sorunu yok da bu karakterin absürdlüğünden komedi yaratma benim pek hoşuma gitmiyor ondan sevmemiş olabilirim.bu diziyi yapanlarda gumihoyu yapanlar aynıymış ondan da o halayla yönetmeden nefret etmiştim mesela,bu arada gumiho yazın nerelerde ama ya,bekleniyor hasretle:))
    şu an da mary stayed out all nightı izliyorum ama hiççç sevemedim aşırı ağır ilerliyor

    • bak sevindim şimdi ben gumiho’ya da bayılmıştım zaten :) onu da yazıcam inş. ya.. görsel toplama işine girişmem gerek önce.. mary’i izlemeyi düşünmüyordum zaten çok fazla kötü yorum duydum onunla ilgili.. Geun SUk’un o saçlarıyla vasat bir diziyi çekebileceğimi hiç sanmıyorum..

  5. senin de tatile girebilmen ne güzel Nilü’cüm, sınavlar bütler arkanda kaldı iyice dinlen rahatla sonra geri gel ama :)
    bu arada Kim Bum bi felaket olmuş, nerde BOFtaki fıstık, nerde bu acayip saçlı çocuk..

    • gelicem canım inş. önce bir tatilin keyfini çıkarayım da :)Kim Bum niye böyle ben anlamıyorum ki.. şimdi de Still Marry me dizisine başladım daha ilk bölümü izledim Kim Bum tam bi afet.. kessin artık şu saçları..

  6. yok gumihoyu ben de çok seviyorum,silmedim hatta arada açıp açıp izliyorum sevdiğim sahneleri,ben sadece çocuğun halasıyla yönetmenin sahnelerine katlanamıyordum,aynı çiftten my girlde de vardı mesela
    ya sorma ya ben yeni you’re beautiful izledim,nedendir bilinmez o başrol elemanı beğendim,hayret ediyorum kendime hiç tarzım değildir kız gibi oğlanlar,onun için de başladım şu marrye başlamaz olaydım.bir de başrol kız başlıbaşına bir şaka resmen:))
    tam kim bumla ilgili meseleye gelecektim en son yazmışsın,onun için de still marry me ye başladım,10 bölümü filan izledim.kim bum gayet iyi de başta saç açısından tatsız bir duruma hazır ol:)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

