“Çocukluğunu cebine koy ve hemen kaç, zira sahip olduğun tek şey budur.”

♥Yoon Sang Hyun’u özlemeye başladığım şu dönemde havadan sudan olan yazıyla bu görüntüler iyi gider, içimizi açar diye düşündüm..

Yoon Sang Hyun ≈ COSMOPOLITAN Magazine August 2011 devamı →

City Hunter bitirildi Greatest Love’a başlandı sonunda.. adam beni pek açmadı bakalım ilerleyen bölümlerde hislerim değişecek mi merak ediyorum.. ama birinci bölümün sonu iyiydi ;) iftara ne yapsam diye düşünüyorum.. bir de aklım hep yeni bir şeyler üretmekte.. aklımda bir kaç proje var bakalım fırsat olursa bir şeyler çıkar sanırım ortaya.. kitap okuyorum bir de.. aslında uzun zamandır kitap tanıtımı yapmıyorum.. bir başlasam her gün yazacak bir şeyler olur aslında.. aa iyi fikir..

18 thoughts on ““Çocukluğunu cebine koy ve hemen kaç, zira sahip olduğun tek şey budur.”

  1. Yeni teman hayırlı olsun, tumblr teması gibi cıvıl cıvıl geldi bana, çok hoşuma gitti :D

    Bununla birlikte, yazının başlığı beni ayrı bir düşündürdü, Yoon Sang Hyun’ın fotoğrafıyla biraz düşüncelerim dağıldı gerçi :D

    Greatest Love’ı bir kaç bölüm daha izlersen ayakların yerden kesilcek benden söylemesi, city hunter’a bende başlayacağım ama lee min ho için değilde skks’deki kız için sanırım :)

    senin şu soldaki sütun nasıl gözümü alıyor biliyor musun ? yorum yapamıyorum, gel bana gel diyor sanki :D ben de mi şöyle cıvıl cıvıl bir tema bulsam :) bak aklıma düşürdün şimdi :) ;)

    • ben tercihimi genelde sade temalardan yana kullanmama rağmen bu tema beni de çok cezbetti.. beğenmene çok sevindim.. uzun bir süre değiştireceğimi sanmıyorum bende çok içime sindi bu sefer :) değişiklik iyi oluyor sende yeni şeyler denemelisin bence..
      başlık konusuna gelince beni de baya düşündürdü.. yazılarıma başlık bulmakta çok zorlanıyorum bende böyle bir yöntem seçtim.. alıntı en iyisi ;)
      SKK’da ki kız bu dizide acayip tatlı bence.. ben çok sevdim.. SKK’da ki rolden sonra bence bu rol ona çok çok iyi gitmiş.. kıyafetler saç hepsi çok yakışmış.. kiraz dudaklar beyaz ten çok iyiydi..
      greatest love için sizin yorumlarınıza dayanarak başladım öyle ilerliyorum.. gece bir bölüm daha seyrederim herhalde.. birinci bölümün sonu bile iyi şeyler olacağına büyük bir işaret zaten..

  2. ben de greatest love’ı izliyorum, 6. bölümdeyim, işin aslı başrol beni de açmadı ama farklı bir karakteri var fikrim değişebilir ileride :) ama yan roldeki çocuk acayip fıstık onu bekle derim :)

    • yan roldeki çocuğun daha diziye başlamadan farkındaydım zaten.. Who are You’dan biliyorum onu.. orada da çok tatlıydı şimdilik birince bölümde çok az görünmesine rağmen acayip şirin bir rolü olduğu belli.. gözlükler falan süper olmuş :) başrolün tavrını beethoven virus’te ki şefe benzettim ben ses tonu falan.. sence?

  3. tema süper olmuş,hayırlı olsun:))
    beethoven virüse başlaycağım ben de bugün yarın marry fiyaskosundan sonra ikinci bir jang geun suk atağı yapıyorum hayırlısıyla,ama sen o diziyi sevmişsin iş vardır o yüzden,şu marry den sıkıntı geldi bitmiyor meret resmen
    greates love dediğim gibi herkesin süresi farklı herhalde beni 8.bölümde sardı

    • sağol :)
      beethoven virus genel olarak güzel bir dizi fakat şu genel olarak rastladığımız sonun havada kalması hadisesi bu dizide de var haberin olsun.. demedi deme :)
      greatest love 6. bölümdeyim şimdi 1. bölümün sonundan beri bayıldım ben.. evet abartılı haller var ama ben bunları genelde komik buluyorum.. tabi bazen çok abartılı oluyor ama şu anda rahatsız edici gelmedi bana..

  4. ben de cha seung won’u önce greatest love’da görsem tip olarak pek beğenmezdim herhalde… canlandırdığı karakter 10 numara o ayrı =) benim ona olan hayranlığım hong kardeşleri araştırırken tesadüfen çok güzel ve karizmatik fotoğraflarını görmemle başladı =)) şansa izleyeceğim dizilerde de sırada greatest love vardı… ondan balıklama atladım diziye =))

    bi de temana ben de bayıldım ;)

    • baya ilerledim greatest love’da hemen bitmesin diye yavaşlamaya çalışıyorum :) cha seung won’a tip olarak hala bayılmasamda o ciddi görüntüsüne deli hareketleri nasıl yakıştırabilmiş şaşırıyorum.. çok iyi oynuyor bence şirin görünüyor resmen .. temamı beğenmene çok sevindim.. bir de yeni bir şeyler yazarsam çok iyi olacak..

  5. yok ben bu sıralar dizilere hemen saramıyorum galiba ben de var bir sorun.lie to me ye başladım geçen o da anca 6 da sardı,birkaç bölüm acayip yükseldi dizi sonra ne oldu bilmiyorum çok ite kaka ilerledi,bugün bitiriyorum allahtan
    şeyi soracaktım sana city hunterı izleyim mi,beğendin sanki sen,ben de hiç o tarzda izlemedim gibi aksiyonlara pek bulaşmadım o yüzden kararsız kaldım.

    • city hunter genel olarak iyi diziydi özellikle Lee Min Ho çok iyiydi.. ama oda biraz ite kaka ilerledi bir de 20 bölüm olduğunu düşünürsek.. ama Lee Min ho’yu düşününce izlediğime değdi diyorum :)

      • bakalım dün başladım indirmeye,meret bir de zor iniyor.en son böyle boys over flowersı zor indirmiştim,lee min ho nun dizilerinde oluyor hep hayırdır inşallah:)saçlarını da pek beğenmedim uzaktan ama adam çekiyor insanı izleyceğiz mecbur,keşke 20 bölüm olmasaydı ya vallahi son izlediğim dizilerde 16 bile fazlaydı hep.şu lie to me yi izlersen fikrini çok merak ediyorum.bence o dizinin ortasında ya senaristi değişmiş ya da yazan kişi kafasına sert bir cisim yemiş.ben dizinin ortasında karakteri bu kadar değişen bir başrole rastlamadım yani enteresan.kang ı da ilk defa izledim pek bayıldığımı söyleyemem,tipsiz biraz sanki ama çok güzel bakıyor:))

        • bir iki dizi sonra lie to me’nin de sırası gelecek kısmetse.. Kang Ji Hwan’ı severim ben ya.. 2 dizide izledim çekici biri bence.. bakalım burada ki karakterini nasıl bulucam bende merak ediyorum..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

