Rango ≈ Dikkat çekmek varken neden araziye uyasın?

dizi aralarında film izliyoruz yine.. ama tabi üşengeçliğimden burada herhangi bir faaliyet yok.. bende filmlerden bi’ iki satır da olsa bahsedeyim dedim.. Rango’yu Johny Depp seslendirmiş.. benim orijinal dil takıntım olmasına rağmen animasyonlarda bunun dışına çıkmak pek sorun değil.. hatta çoğu zaman oldukça eğlenceli.. Türkçe seslendirmesi ise Yekta Kopan ait.. izlerken takıldık “ses kimin? ses kimin?” diye sonunda facebook sayfasından öğrenebildik.. beni en çok etkileyen afişteki slogan oldu.. dikkat çekmek varken neden araziye uyasın?”  çok iyi.. yine de daha iyi animasyonlar seyretmiştim açıkçası.. beni çok da etkilediğini söyleyemem, sıradan.. izleyecek bir şey yoksa izleyin yani..

saygılar ;)

nilü

2 thoughts on “Rango ≈ Dikkat çekmek varken neden araziye uyasın?

  1. sanırım bukalemun bu yaratığımsı animasyonusu acayip şey:) hakkaten de bir bukalemın felsefesine yaraşır başlıkm ış çok güldüm:) artık animasyon izlemiyorum o kadar insanileştilerki animasyonluktan çıktı doğrusu rüyama girmelerinden tırsıyorum.

    • evet bukalemun bu çirkin şey.. ama bir süre izleyince göz alışıyor.. hem çok daha çirkin şeylerin yanında o kadar da göze batmıyor :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

