Cennetin Postacısı ∞ sen benim bitmeyen düşlerimin baş kahramanısın

kızlarla hangi filmi izleyeceğimize kurayla karar veriyoruz.. herkesin istediği filmi kağıtlara yazıp ilk çektiğimizi izliyoruz.. ve üç akşamdır ben kazanıyorum.. kızlar artık çıldırdı :) her seferinde şok oluyorlar ama yine de gururlarına yediremedikleri için tam anlamıyla mızıkçılık yapamıyorlar.. çok komik oluyor..

çekiliş sayesinde evet sonunda bende izledim.. çok uzun zamandır bu filmden haberdar olmama ve tüm bloglarda olumlu yorumlar okumama rağmen hep erteliyordum.. sebebi ise afişte çocuğun porselen gibi duruyor olmasıydı.. bana o kadar duygusuz görünüyordu ki bir türlü elimi atıp izleyememiştim..

bir çok yerde anlatıldığı için fazla bahsetmiyorum.. ama iyi ki bugüne kadar bekletmişim.. çünkü şimdi tam da bunu izleyecek ruh halindeydim.. sıkmadan akan sakin bir film.. ve tüm film boyunca renkler, doğa, mekanlar harika bir şekilde kullanılmış.. sonunun da askıda kalmıyor olması çok iyiydi..

sonuç olarak izlenmeye değer bir film.. şimdilik bu kadar.. yeni postlarda görüşmek dileğiyle :)

12 thoughts on “Cennetin Postacısı ∞ sen benim bitmeyen düşlerimin baş kahramanısın

  1. dizilere sardım bu yüzden film izleyemiyorum animeye başlayacaktım o bile kaldı. kadın kokusu,protect the boss ve beatiful spy myung wol izliyorum :)
    anlayacağın diziler sardı dört bir yanımı :)

    • ben de hangi dizilieri izlediğini sormak istemiştim zaten :D
      hakikaten sarmışlar dört bir yanını sahip ol kendine :)

  2. bence yeni dönemin en iyi filmlerindendi. sonu saçma değildi en azından, doğru dürüst bağlamış adamlar filmin sonunu. jaejoong ruhsuzdu çok ama, bu çocuğun rol kabiliyetini geliştirmesi lazım ya iki filmini izledim ikisinde de kötüydü..

    • katılıyorum canım.. ama jeajoong’un ruhsuzluğu bana pek batmadı açıkcası rol itibariyle insan olmamasına vermiştim ben.. iyiye yordum yani :)

    • kendi blogun varsa linkimi ekleyip güncellemeleri görebilirsin.. yoksa da bir şey yapmana gerek yok her gün gelip okuyabilirsin yazıları :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

