My girlfriend is a gumiho ≈ kaçırılmamalı

gumiho.. gumiho.. gu mi ho.. hangi diziydi o ya?
o kadar o kadar uzun zaman oldu ki bu diziyi izleyeli.. aslında başka bir dizi olsa bu kadar zaman geçtikten sonra “aman bahsetmesem de olur!” der arkama bakmadan giderdim.. ama yapamam.. bu diziye bunu yapamam..  bir çok yerde yazıldı çizildi zaten.. malum bu sene kore drama dünyasını geriden takip ediyorum.. bi yandan konuşulan her şeye kulaklarımı tıkamak zorunda kalsam da iyiler ile kötüler zevkine güvendiğim kişiler tarafından ayıklandığı için kötü şeylere elimi sürmek zorunda kalmıyorum..


neyse şimdi benim içi dünyamdan çıkıp biraz dizi ve oyuncular hakkında konuşalım.. dediğim gibi üzerinden oldukça uzun zaman geçti ama bu dizi benim için unutulmazlar arasında ki yerini hala koruyor.. soğuk kış günlerinde o yurt odasına tıkıldığımda benim için büyük bir kurtarıcı olmuştur kendisi.. yatağımda oturup bu diziyi izlerken kahkahalarım yüzünden arkadaşlarımın şaşkın bakışlarına çokça maruz kaldım..


ama kesinlikle değdi yine olsa yine aynı şekilde davranırdım :) Gumiho içinde abartılı komedi öğeleri barındırmasına rağmen hiçbir duyguyu da kaybetmemiş.. bana göre her saniyesi kusursuzdu..

Shin Min Ah bu dizide tam anlamıyla bir porselen bebek havasına sahip.. malum o bir tilki.. Lee Seung Ki ise görsel olarak biraz geri planda kalmış olmasına rağmen bir şirinlik abidesi.. tabi yine Shin Min Ah daha ayrı bir şirinliğe sahip dizide :) sonuç olarak Shining Interance dizisinden ilk bölümde kaçmama sebep olan Seung Ki bu diziyile önyargımı kırdı sonunda..

abartılı tavırlardan hoşlanmayanlar için arka karakterlerin yaşadığı bazı şeyler başlarda biraz bayabilir.. fakat Lee Seung Ki ve Shin Min Ah’ın hikayesi baştan sona hiç sıkmadan ilerleyen sıcak bir hikaye..


dediğim gibi yan karakterlere biraz gıcık kapabilirsiniz benden söylemesi.. mesela üst görselde ki çiftin romantizmi sizi ya gülmekten öldürür ya da nefret edersiniz.. ikisinin arasını bulmanın çok zor olduğu bir durum var ortada.. bir de bu çift çıktığında çalan bir parça vardı ben çok sevmiştim.. ama şimdi bulmam çok zor olur diye vazgeçiyorum..

kötü kızımız nerede diye sorarsanız hemen göstereyim gıcık bakışından da belli olan bir şekilde ayakta duran tabi ki.. artık rolünü çok mu iyi oynamış yoksa gerçekten bu kadar gıcık biri mi bilemiyorum ama her mimiği her konuşması beni katil olmaya biraz daha yaklaştırdı diyebilirim..

bu da sözde kötü adamımız ama ben hiçbir zaman kızamadım ona.. Pasta dizisinde ki şeflerden biriydi.. uzun saçları vardı.. o hali ile bu hali arasında uçurum var diyebilirim.. ben başta tanıyamamıştım zaten.. bu saçlar çok iyi olmuş hep böyle kalsın diyorum.. ama sanırım saçlarını kahverengiye falan boyatmış bu sıralar..

kore dizisi sevenlerin kaçırmaması gerek kesinlikle.. atlamayın sakın.. koleksiyonunuzun en iyi parçalarından biri olacak türden.. komedi, romantizm çok iyi bir birlikteliğe sahip.. hele o müzikler yok mu?.. diziden sonra uzunca bir süre OST albümünü dinledim.. aslında bahsedilecek ayrıntı çok fazla ama bir girersem çıkmam mümkün değil.. hala izlemeyeniniz varsa diye diyorum ertelemeyin..

16 thoughts on “My girlfriend is a gumiho ≈ kaçırılmamalı

  1. sonundaa:))yollarına gül döktük resmen bu yazının
    hem ben secret garden filan anlamam 2010 un en güzel dizisi buydu
    bir de kızın kuyrukları ne kadar güzeldi ya öyle kuyruğa can kurban,diziye başlamadan önce bir türlü hayalimde canlandıramamıştım ben o kuyrukları

    • bende hiç hayalimde canlandırmaya kalkmamıştım :) ama afişte kuyruk niyetine bir şeyler koymuşlar ya o çok yapmacık durmuş afişini görmek bile istemiyorum bu dizinin o peluşlar yüzünden :D

      • afişini ben de hiç sevmiyorum ya bir de diziye hiç uymuyor,afişteli kıyafetlerle dizideki kılıklarının alakası bile yok biraz örtüşür yani
        ikinci kız da hayatım da gördüğüm en sinsi suratlı kız ya nasıl gıcık bir tip.boys over flowersta kim bum un unutamadığı sevgilisi de o kızdı
        peki sen halayla yönetmeni sevenlerden misin nefret edenlerden mi:))

        • sevdim açıkcası ben bu çifti ne kadar salak olsalarda gıcık olmadım.. olmadığıma göre sevmişim sanırım :D

  2. Nomu nomu nomu nomu :D Diziden aklıma kazınan kelime nomu oldu haliyle. Geçenlerde izledim ben de. Çok tatlı bir diziydi. En sevdiğim diziler arasına girdi. Hala ve Yönetmen sahneleri çok eğlenceliydi. Hele o sahnede çalan müzik ayrıca güzeldi:)

    Elllerine sağlık^^

  3. Aaa Shining’de Seung Gi’yi görünce bıraktın mı? Ana ben orada bayıldım ona yahu, benim tombik yanaklım, nesini sevmedin desemde boşver sevme sevme ahahah :P
    Shin min ah’ın güzelliğine hayran oldum resmen bu dizide Seung gi’ye zaten hayran olduğumu söylemiştim değil mi :D

    • ilk bölümü izledim sadece o kadar uyuz bir tavrı vardı ki.. sonuna kadar izleseydim bende severdim büyük ihtimalle ama kaldı işte.. aman o da kalsın dedim bende.. :)

  4. ah bu dizi ^^’ Bir anda geldi her şeyi alt üst etti bende ve gitti. Bir numaramın yerini bile salladı o kadarrrr sevdim sen anla :D Herkes izlesin herkes ama herkes sevsinnn ^^’

  5. Bu diziyi izlemek istiyorum, hatta uzun zamandır istemeyerek erteliyorum… Bir gün bu diziye mutlaka başlayacağım, kararlıyım!
    Yazınız çok güzel, izlemek için sabırsızlanıyorum, artık izler izlemez başınızı ağrıtacağım. :D

  6. cok cok cok begendim ben bu kızı cok sevdim yabir insan bu kadar mı tatlı olur hoi hoi sevgi sözcügünü bu diide cok daha sevdim seni cok cok cok cok cok cok cok cok seviyorum işte bu ya

  7. ya inanamıyorum …:D ben bu dizi hakkında hiç olumlu yorum duymamıştım… Dram sanıyordum ve dramlardan da nefret ediyorum.. Bu sayfa sayesinde hemen başlamaya karar verdim… İnşallah izlediğime değer. .:D :D:D:D

    • Benim gerçekten çok beğendiğim dizilerden biriydi.. izledikten sonra tekrar yorumlarını bekliyorum o zaman bakalım beğenecekmisin merak ettim :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: