Lee Min Ho♥Park Min Young * şaka değil inan!

hiç aklıma gelmezdi bir gün bu blogda böyle bir dedikodu haberi paylaşacağım.. biliyoruz Kore’de bu tarz magazin haberler pek sık karşılaşılan bir durum değil.. yani özellikle duyurmak istemedikleri sürece hiçbir ünlü çift ulu orta bir yerde bir araya gelmiyor..

bende sabahın köründe bu habere kayıtsız kalamayarak yazıyorum bu satırları.. sevgili ergenler size çok üzücü bir haberim var.. evet bu ikili birlikteler..

aslında içimden “ahh ah ne olacak şimdi Min Ho oppaaa.. bunu bize nasıl yapabildin.. hiç mi düşenemedin kırılan kalplerimizi? hayat artık ne kadar da anlamsız.. sensiz dünya .. cart curt” vs. vs. diyerek dalgaya vurmak geliyor ama yapmayacağım.. zaten ne kadar zorlasam da yeterince gerçekçi olmuyor bu cümleler benim ağzımdan farkettiyseniz :)..

peki haber gerçek mi? eğer başka gerçeklerin üzerini örtmek için anlaşmalı bir ilişkiye başlamadılar ise gerçek.. ikisinin de ajansı resmi açıklamalar yapmış ve “City Hunter dizisinden sonra birbirlerine ilgi duymaya başladılar” demişler.. yani ilişkileri tescilli.. ilgi duymamaları daha şaşılacak bir durum olurdu bence.. City Hunter’ı yeni bitirmiş biri olarak bana çok normal göründü bu durum.. haberin ayrıntıları burada→

xoxo ;)

28 thoughts on “Lee Min Ho♥Park Min Young * şaka değil inan!

  1. bende hiç haber paylaşmam rağmen sabah bunu görünce yazmak geldi içimden ama acele ile çıktığımdan tiwitter ile duyurdum sadece :)
    açıkcası ben şaşırdım beklemezdim .o da gitti artık oppacılar ağlasın dursun :)

    • yani olsa bile açıklama yapacaklarını düşünmezdim.. ciddi düşünüyorlar demek ki :) kızı seviyorum ben ya yakıştırdım doğrusu..

  2. ben pek bir heyecan yaptım ya:))kore olayına gireli bir yıl olmadığından bütün magazinel haberleri hep geriden okumuştum ilk defa birini eş zamanlı yakaladım.ben lee min ho yu seviyorum ama hala nasıl bu kadar yakışıklı bulunuyor çözemedim yahu ama bence çok yakışmışlar,sevindim ben, bu kızı beğenmeyip, layık görmeyenlere yuh diyorum,zaten dün yorumları okuyup gülmekten öldüm resmen:))
    bu arada city hunter yazısı ne zaman geliyor,bugün bitirdim ben çok ağladım ya,bütün sevdiğim adamlar öldü,çok kızgınım o diziye!

    • bence de yani Park Min Young’dan iyisi şamda kayısı artık :D
      city hunter’ı yazıcam inş.. ama tam bu haberin üstüne gelsin istemedim şimdi.. ama yazıcam :)

  3. slm,ben hiç yakıştıramadım minho ya o kızı… o kadar güzel aktrisin içinden seçtiği kıza bakın,zevksiz…kız estetikli olduğu halde,anca o kadar olabilmiş….

  4. nilü, şaka gibi ya…ne ergenim ne de minho fanıyım ama çocuk çok yakışıklı ve hiç yakıştıramadım… han hyo joo ya da moon chae won gibi güzeller ona yakışırdı..herkesin beğenisi farklıdır ama park min youngu hiç güzel bulmam, soğuk ve itici..hatta hayran olduğu song hye kyo ile bile olabilirdi…5 yaş ne ki…hyun bin üzülürse ama kıyamam..song hye kyo demişken,lee byung hun ve hyun bin den sonra yeni aşkı kim olacak çok merak ediyorum..neyse selamlar….zaten muhtemelen birbirlerine vakit ayıramadıklarından ayrılırlar :)))))))

    • ayrılmazlar inş. ya.. çok tatlı kız bence park min young.. mesela bende han hyo joo’yu pek fazla beğenmem.. ama song hye kyo’ya bayılıyorum.. yine de min ho ile yakışmazlardı sanki.. aman her neyse :)
      bende merak ediyorum hyun bin’le song hye kyo kimlerle olacaklar şimdi..

      • yaaa barışacak onlar:))hyun bin askerden gelsin,evlensinler,çoluk çocuğa karışsınlar.lee min ho nun ideal kadın tipinin song hye kyo olduğunu okuduğumda direk bu kadar uçma yavrum diye geçirdim içimden ama o uzaktan hayran gibi beğeniyordur bence daha fazlası aşar onu.çok seviyorum çocuğu ama song hye kyo benim gözümde mükemmel kadın gibi birşey biliyorsun sen de çok konuştuk bunu.bu arada full housea başladım nihayettt.artık merakıma yenik düştüm neymiş bu full house efsanesi,neymiş bu rain diye ama rainin olayını çözemedim henüz dizi çok eski diye mi acaba,millet anlata anlata bitiremiyor şöyle şirinmiş şöyle seksiymiş ama anlamadım tam bakalım zamanla artık
        vallahi min ho unu kız güzel bence,hastası olmadım ama hoş kız,bugün dizinin nglerine baktım çok tatlılardı beraberken

        • kendin için bu kadar hayal kurmadığına eminim :D
          full house ‘da rain’in öne çıkan bir yanı yok zaten.. benim Rain aşkım a love to kill’le başladı.. sen hala izlemedin mi yoksa? :)

          • henüz kurmadım vallahi,kurdurtacak biri çıkmadı daha:))
            yok daha izlemedim,dram diye erteleye erteleye kaldı.en son artık raine el atmaya karar verince eski diziden başlayım dedim,full house bitsin hemen a love to kill.ben zaten tahmin ettim full houseu izlerken bunun olayı a love to killde çıkar diye,ama full housetaki karakteri çok tatlı ya,genel esas oğlan öküzlüğü yok adamda.diziyi de sevdim gayet hep çok sıkıcı,sürekli başa sarıyor derlerdi şimdilik bayağı iyi geldi bana

          • ben onu uzun zaman önce izledim yani rain’i bile tanımıyordum daha.. a love to kill 10 numara bi dramdır izle kesin..

  5. çok güzel bence yaaa min ho ona yakşmıo park min young’a dah yakşıklı biri lazmdı bence :D

  6. Park MinYoung kaptı filinta gibi çocuğu gelde üzülme balım birtaneminde artık başı bağlı nasıl üzülmem tek tesellim hatun güzel yoksa hayatta onaylamazdım neyse MinHo’m mutluysa bende mutluyum :(

  7. peh çirkin çökelek, Min ho mun yanında hic olmams *hıh cidden o kadar güzel kız varken bu kızı secmesi yok yok olmams

  8. bu kızdan nefret ettiğim kadar kimseden nefret etmiyorum. Hala çıkıyorlar mı peki?

  9. çok tatlı kız bence yakışıyorlar da. yorumlardan yanlış anlamadıysam hyun bin le song hye ayrıldı mı? çok üzülürüm çok yakışıyorlardı bence. 1. oppam o benim :) gerçi bende oppa çok ama :)

  10. iyiki ayrılmışlar bunların ayrıldığına sevindiğim kadar hiç birşeye sevinmedim hiç yakışmıyorlardı bencede

  11. estetikli haliyle bu kadar olmuş goo hye sunla yakışıyorlardı inş ikisi tekrar birlikte olurlar estetiklide değil orjinal güzellik çok tatlı şirin oppamı sadece onunla paylaşabilirim :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

