Kimliksiz ≈ Hayatınızı geri alın

Kore dizileri ile tanıştığımdan beri yüksek oranda romantizm içerikli film ve diziler izlediğime bakmayın.. aslında geçmişim daha çok aksiyon, bilimkurgu, fantastik ve psikolojik öğeler taşıyan filmlerle doludur.. evden uzak olmam sebebiyle boş zamanlarımı uzun zamandır merak etmekte olduğum Kore dizilerine ayırmayı seçsem bile yine bu filmleri izlemeye devam ediyorum tabi ki.. özellikle Prestij, Başlangıç, Deja Vu gibi kafayı işletmek zorunda kaldığım filmlere bayılıyorum.. bu konuda verilebilecek tavsiyelere her zaman açığım :)

kısa bir tanıtım yazısı yazayım bakalım..” eşiyle Berlin’e gelen Amerikalı doktor  Martin Harris trafik kazası geçirdiği için hastaneye kaldırılır.. dört gün komada kaldıktan sonra uyandığında ise eşinin bile onu tanımadığını görür.. yerine ise bir başka adam geçmiş ve görüldüğü kadarıyla tüm hayatını elinden almıştır.. tüm bunların sebebi nedir? ve Martin Harris aslında kimdir?”

böyle bir film işte.. son onbeş dakikada her şeyin açıklığa kavuşması biraz hayalkırıklığı yaratmış  olsa da oldukça sürükleyici bir film..gecenin bir yarısı bizi ekrana kilitlemeyi başardı..

şimdilik bu kadar iftar saati yaklaştığı için ismim evde anons ediliyor :)

herkese hayırlı iftarlar..

9 thoughts on “Kimliksiz ≈ Hayatınızı geri alın

  1. Ben de geçenlerde izlemiştim. Diane Kruger’ın bir Türk lokantasında çalışıp “Tamam” dediği sahne süperdi :D Yabancıların Türkçe konuşması pek bir hoş oluyor yahu ^^

    • ben kardeşim ve kuzenim yüzünden dublajlı izlemek zorunda kaldığımdan o ayrıntıyı görememişim :S bak bi daha uyuz oldum şimdi kızlara..

  2. çok beğendiğim bir filmdi bu. hoş bir twist’i vardı.ayrıca diane kruger’ın boşnak olması da hoşuma gitmişti :)

    ellerine sağlık ^^

    • bak bir ortak nokta daha.. bana da tavsiye verirsen şöyle bi kaç film çok makbule geçer.. malum iyilerine pek sık rastlanmıyo..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

