My Sister’s Keeper ≈ mutlaka izlenmeli!

aslında son bir kaç saattir başka bir yazı üzerinde uğrşayıorum ama bugün bitirebilecekmişim gibi görünmüyor ve benim de artık canım sıkıldı.. ben de dedim “geçenlerde harika bir film izlemiştim ondan hiç bahsetmemişim”.. bilmiyorum bu filmi benden başka herkes izledi mi? sanırım sinemalarda baya ilgi toplamıştı.. neyse emin değilim.. ama izlemeyen varsa kaçırmasın.. ben uzun zamandır bir filme bu kadar ağlamadım.. can alıcı bir hikaye beklediğimden defalarca daha iyi..

uzatmak istemiyorum ama izleyin yani mutlaka bak..

:)

4 thoughts on “My Sister’s Keeper ≈ mutlaka izlenmeli!

  1. Bi kac sene önce yazlikta kitabini okumustum bunun! Iki sene önce falan da sinemada izledim ama kitabi kadar sarmadi tabii. Beni hem filmi hem kitabi aglatti, kiz kardesi olanlar daha da iyi anlar… :)

    öptüm (ve cok özledim)

    • ağladığımız şeyler de birbirine benizyor demek ki :) ben de çok özledik şimdi Aslı ve Melike’de Bursa’dalar.. keşke bu yazda birlikte zaman geçirebilseydik.. biz de çok çok öpüyoruz. :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

