Ajussi ≈ Bol kanlı, izlenilesi bir Won Bin

uzun zamandır aklımda olmasına rağmen bir türlü açıp izleyememiştim.. sonunda Won Bin ile tanışmış oldum böylece.. bol kanlı bir film bir kere.. bol aksiyon.. bazı sahneler ekrana bakılmayacak türden ama film kendini baştan sona izlettiriyor.. Won Bin’e bayıldım ve o küçük kız çok iyi oynamış.. pek kıza benzemiyordu filmde ama çok üzüldüm o kızcağıza.. filmde organ ve uyuşturucu mafyası fır dönüyor.. o çocukların hali çok kötüydü.. dayanılmayacak türdendi.. faciaydı..

içinde bu kadar kan olan en son Testere falan izlemiştim sanırım.. ama yine de çok beğendim.. aksiyon sahneleri çok iyi.. Won Bin’in karizma tavanda.. gerçi diğer hallerini göremedim ama :) çok aceleci bir yazı oldu.. filmleri böyle geçiştirmeye bayılıyorum.. kaçtım :)

12 thoughts on “Ajussi ≈ Bol kanlı, izlenilesi bir Won Bin

  1. neee bol kanlı mıydı???!!! valla bana süper heyecanlı gelmişti ve kan mı ne kanı ayoooool :D Won Binciğime laf yok zaten adam oynamıyor yaşıyor^^ Her filmi kalitelidir. Adını görüp direk filmini indirdiğim ender oyunculardan biri. Daha fazla Won Bin filmi izlemen şiddetle tavsiye edilir :D Zaten az ve öz yapımlarda oynar kendileri.

    • biliyorum canım da kısmet olmamıştı hiç bu film bir itici güç oldu devamı daha çabuk gelir artık herhalde..
      kanlıydı film ya ben çok kolay etkilenmem ama o ete girmiş bıçakların sağa sola çevrilmesi içimi oynattı :D katır kutur kollar bacaklar falan..

  2. Allahımmmm yahu sen bana ne yaptın böyle bu nasıl bir film dağıldım hele o son sahnedeki parça yok mu resmen bağırıyorum hayırrrr böyle bitmemeli diye! of of of
    bugün nette sorun vardı inad ettim izlemek için ki birçok kez es geçmiştim can sıkıntısı hadi izleyeyim diye ve en sonunda indirip izler silerim dedim ve şimdi yarın ailecek yeniden izleyeceğiz manyak oldum. keşke küçük kız daha duygulu oynayabilseymiş keşke won bin daha iyi içine girebilseymiş rolün ama yine de çok çok çok başarılı!

    teşekkürler önerin için.

  3. Bu film enfesti, izlediğim en iyi Kore filmlerinden biri.
    Won Bin nasıl harika bir oyuncu, o küçük kız da mükemmeldi :)

  4. won bin etrafı kana bulayıp dursun yine de yüzünden masumluk akıyordu filmde :)

    son sahneyi de herhalde bin defa izlemişimdir,
    “han bon, han bon haroboca? …. (ve şarkı girer) Amumaldo obşiii!!!”

    çok çok güzeldi film cidden :)

  5. ben filmi kulağımda kulaklıkla izledim bilmem hangi akla hizmet :(
    bazı yerlerinde kulaklığı falan attım yani içim kaldırmadı
    ben filmi izlerken birileride beni izlemeliydi bence el kol hareketleri ve şekilden şekile giren surat ifadeleri kolajı gibiydim :)
    ama film süperdi online izledim sonrada indirdim tekrar izlemek ve izletebilmek için :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: