Love and Other Drugs ∞

Başrollerini Anne Hathaway ve  Jake Gyllenhaal’ın paylaştığı Love and other drugs AŞk sarhoşu olarak gelmiş buralara.. uzun zamandır capslerine her yerde rastladığım ve ister istemez benim için merak konusu olmuş olan bu filmi sonunda izleyebildim.. evet gerçekten beğendim.. biraz fazla açık saçık.. ama hikaye oldukça tatmin edici.. bakınız posteri sansürledim:) yok yok ondan değil sadece poster bence filmin içeriğini yeterince iyi ifade edememiş.. olduğundan farklı bir tarafa çekiyor.. oyuncular harika Jake anlatılamaz zaten.. Anne hakkında bir şey söylemeye bile gerek yok.. film oldukça eğlenceli.. kimi zaman düşündürücü.. güzel bir film işte küçük bir tavsiye..

kısacık bir tatile gidiyorum.. o yüzden yorumları gecikmeli cevaplayabilirim.. büyük ihtimalle söylemesem anlamazdınız buralarda olmadığı zaten güncellemeler oldukça aralıklı :) dönünce buraları Best love ve 49 days ile şenlendirmek istiyorum.. becerebileceğimden pek emin olmasam da.. ha bir de son zamanların mimi “blogger N’lerini seçiyor” var.. bende yazmak istiyorum ama bir türlü kısmet olmadı.. mimleyen arkadaşlarıma da çok teşekkür ediyorum buradan.. genelde işin özü olarak tembelliğimle ön plana çıkmış olsam da bu durumdan şikayetçi değilim..

her neyse özleyin beni :)

8 thoughts on “Love and Other Drugs ∞

  1. Özlüyoruz kaç zamandır, yarın bizle olmanı isterdik valla. Anacağız bol bol :)

    Bu filmi indirmiştim ama hala nedense izleyemedim. Anne’e bayılırım, Jake’te çok iyidir. Bu yazıyı da okuduktan sonra büyük ihtimalle bugün seyrederim.

    Ellerine sağlık :)

    • izledin mi bakayım filmi? ben cevap yazana kadar.. eğlenin tabi bensiz.. fotoğrafg çekilmişsinizdir umarım bol bol.. az kaldı dönmeme bi buluşma daha ayralamaya başlayalım bence ancak yetişir :D

  2. Ben de bir kaç ay önce izlemiştim. Acayip beğenmesem de kötü film sayılmaz. Belirttiğin gibi Uzak Doğu sinemasında fazla alışık olmadığımız açık sahneleri var.

    İyi tatiller :) Yeni yazılarını bekliyor olacağım ^^

  3. tavsiyen için teşekkür ederim.. ne zamandır izleme listemde vardı hu film ama bir fırsat bulup izleyememiştim. senin tavsiyene uyarak izledim beğendim güzeldi…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

