Black Swan • ben geç kalmadım, siz acele ettiniz

Ne zamandır aklımda bu film.. ne de olsa izlemeyen kalmadı.. bir ben kalmıştım belki, aradan çıkartayım istedim kendimi.. arşivde beklemekten pas tutacaktı neredeyse.. açtık baktık sonunda.. ama böyle herkes tarafından izlenmiş filmleri bu kadar bekletmemek gerek.. nedeni ise şu; misal ben bu filmi kimseden duymadan görsem, izlesem büyük bir beğeni ile kalkabilecekken.. erteleme ile geçen süreçte ‘sen hala izlemedin mi?’ lerle birlikte oluşan büyük bir beklentiden sonra umulan tadı yakalamak pek de mümkün olmuyor çünkü..


işte ben buna üzülürüm.. bunu bana niye yaptınız? diye sorarım.. oysa gerçekten anlatılmak istenen o kadar önemli ve bunun için izlenilen yol öylesine ince dokunmuş ki.. belki her sahnesi ayrı bir hayranlık, ayrı bir tatmin duygusu oluşturabilir.. ama ben ne yazık ki daha daha fazlasını beklerken film bitiverdi.. bende bir hayalkırıklığı ile ekrana bakakaldım deyimi yerindeyse..

Natalie tek kelimeyle gerçekten kusursuz.. hırslarının ve mükemmele ulaşma çabasının altındaki balerinin hissettiklerini hissetti sanki, hissettirdi.. yüzündeki o ifadesizliğe bakarken, o baskıyı sanki kendiniz yaşıyormuş gibi algılıyor ve daralıyorsunuz.. psikolojik ayrıntılar gerçek anlamda huzursuzluk verici.. belki en baştan açıp zevkini çıkarmalı.. yazık oldu diyorum kendi adıma.. güzel bir film ama çok fazla şey beklemeyin.. unutmayın hayalleriniz olmazsa kırıklıklarınız da olmaz.. ama siz bunu sadece film bazında bırakın abartmayın.. yine de hayal kurmaktan tamamen vazgeçmeyin..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

