Dünya sana hediye sunmaz, inan bana. Bir yaşam istiyorsan, çal onu.

°uzun zaman oldu yazmayalı.. aslında taslaklarda unuttuğum  bir şeyler vardı… ama  başka sefere artık.. bu sıralar tek bir şey izlemiyorum.. daha doğrusu bir şeye başlayıp bitirebilmek gibi bir fırsatım olmuyor.. bazıları yarım kalıyor, bazen o yarım kalanlar özlenmiyor.. unutuluyor.. ama bu bahsedeceklerim yarım kalanlar değil.. uzun zaman geçmiş olmasına rağmen henüz bitiremesem de boş zamanlarımda yine bunların başına geçiyorum ben.. bitirip yazacak kıvama gelebilmem çok uzun zaman alabileceğinde kısa kısa bir kaç cümle kurmak istedim..

BEHZAT Ç. – Bir Ankara Polisiyesi

evet ben de onlardanım ve bu konuda çok mutlu ve gururluyum.. Behzat Ç. son yıllarda neredeyse iyice kurumuş olan yerli yapım sevgimi yeniden yeşertti denilebilir.. malum bizim diziler 90 dakika.. izle izle bitmiyor derecesinde.. buna rağmen bölümleri peşpeşe izliyorum.. durduramıyorum kendimi o safhaya ulaştım.. hayranlığımın boyutu biraz fazla aştı yine.. hatta bayram tatilinde maaile Behzat Ç. izledik..  doğallık diyorum sonuç olarak, o olunca gerisi geliyormuş işte.. bir de bilmem belki iki sahne arası bir Ankara havası duyma k hoşuma gidiyor -Ankaralı sayılırım da ondan olabilir diyorum yani- :) şimdi aklımda kitapları var, girdiğim ilk kitapçıda Emrah Serbes kitapları arayacağım sanırım.. her sahne, her karakter ayrı benim için.. hatta bazıları var ki, var işte onlar.. izlemeyin sakın Behzat Ç.’yi paylaşmak istemediklerimden biri yine.. ayrıntıya girmek isterdim ama bloguma bakış açınızın değişmemesi için vazgeçtim :) hastasıyım diyor ve susuyorum.. tamam sustum..

My Princess

ve bir kore dizisi yine.. aslında son zamanlarda daha doğrusu okul açıldığından beri bir şey izleyemedim doğru dürüst.. My Princess’de uzun zamandır arşivimde olmanın yanı sıra başlayalı uzun zaman olmasına ve aslında gayet eğlenceli ilerlemesine rağmen bir türlü sonunu getiremediğim bir dizi.. ama bu hafta bitiririm diye umuyorum.. klasik bir hikaye ve bunu güzel bir şekilde yansıtıyor.. yani prenses hikayelerinde aradığımız o süslenelim, güzelleşelim olayı mevcut.. ayakkabılar, kıyafetler göz zevkime hitap ediyor.. Kim Tae Hee ile aramız fena değil.. Song Seung Hun ile bu dizide tanıştım ama kısa sürede fena halde kaynaştığımızı söyleyebilirim ;) ayrıca ben onu Lee Joon Hyuk’a inanılmaz derecede benzetiyorum.. hatta afişe ilk baktığımda o sanmıştım sanırım ama değilmiş.. eğlenceli bir yapım yani tavsiye ederim.. ama bir yan oyuncu var ki yani tanımadığı birinden bir insan ancak bu kadar nefret edebilir..  iki numaralı bayandan bahsediyorum.. yani diyorum ‘Allah yaratmış Nilü, sakin ol.. o da bir insan..’ falan filan ama yok laf geçiremiyorum kendime ya.. tiksiniyorum resmen tövbe tövbe.. neyse..

Sekaiichi Hatsukoi

geldik bir animeye.. son zamanlarda adını sıkça duyduğum Sekaiichi Hatsukoi bir yaoi.. eğlenceli ve iki sezondan oluşuyor.. bilmiyorum devamı gelecek mi çünkü ben daha 2. sezona yeni başladım.. ilk sezonu çok hızlı bir şekilde geçtim fakat nedense bende büyük bir heyecanla devamını izleme isteği uyandırmadı.. ilerleyen bölümlerde daha iyi olacağını düşünüyorum.. fansub çalışması henüz tamamlanmadığı için izlemekte aceleci davranmıyorum ve bir süreliğine askıya aldım.. bir Jonjou Romantica olamamasına rağmen izlediğim en iyi yaoi lerden biri.. “kaç tane izledin ki?” diye sorarsanız açıkçası pek de fazla değil:) ama güzel olduğunu söyleyebilirim yine de.. üç farklı çift’in hikayesi var.. biraz da yanlış anlaşılma dolu, ilerlememesine sebep olan da sanırım bu benim gözümde.. yine de bitirmeyi düşünüyorum.. sevdim yani sadece çok çok sevmedim ama sevdim :)

şimdilik bu kadar.. görüşmek üzere..

6 thoughts on “Dünya sana hediye sunmaz, inan bana. Bir yaşam istiyorsan, çal onu.

  1. behzat ç.yi o kadar çok duydum ki oturup tüm bölümlerini izleyeceğim sanırım.. bu kadar hayransan bence güzeldir de :) kim tae hee de çok hoş kadın, adam da göze hitap ediyor, dillere destan bir duş sahnesi vardı hatta kendisinin, twitterda çok muhabbeti dönmüştü.. listeye alınmalı bence kısacası..

  2. junjo romantika,,Sekaiichi Hatsukoi den daha heycanlı ve komiktir.. fırsat bulursan bence izlee..:D

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

