Kaybedenler Kulübü ∞ Ölümün olduğu yerde daha ciddi ne olabilir ki?

resmi sitesinde şöyle anlatmışlar filmin konusunu:

“Alternatif kitaplar basan bir yayınevinin sahibi olan Kaan (Nejat İşler) ile Kadıköy’de bar işleten, çok sıkı bir plak ve efemera koleksiyoneri olan Mete (Yiğit Özşener), 90’lı yılların ikinci yarısında, sanki bir yerde oturmuş konuşuyorlarmış ve kimsenin bundan haberi yokmuş gibi bir radyo programı yapmaya başlarlar. Yaptıkları program zaman içinde hem onların hem de dinleyenlerin hayatını değiştirecektir. Programın şöhreti hızla yayılırken Kaan ve Mete eski hayatlarına aynen devam ederler. Her gün başka kadınlarla yalnızlığını gidermeye çalışan Kaan, aradığı aşkı Zeynep’de (Ahu Türkpençe) bulur ve aralarındaki hayat görüşü farklılığına rağmen bu aşkı tutkuyla yaşamaya çalışır;… Bu arada herkesin ‘kendi kaybını’ bulduğu ‘Kaybedenler Kulübü’, toplumun farklı kesiminden insanları biraraya getirerek adeta bir ‘ortak mahalle’ de buluşturur. Kendi yalnızlıklarıyla bile dalga geçen, sisteme her gün başkaldıran,  hayatın kıyısında yaşayan Kaan ve Mete’nin renkli hayatlarını yansıtan programın tutkunları, ‘Kaybedenler Kulübü’nün üyeleridir artık.”

bir ara Tumblr ahalisi takmıştı bu filme, izleyince anladım neden olduğunu.. takılacak bir film hakikaten.. açıkçası bu kadar etkilemesini beklemiyordum beni bir Türk filminin.. gişe işin yapılmış ucuz filmler yüzünden sanırım ön yargımdan kurtulabilmiş değilim henüz.. isimlerin, mekanların, hikayenin gerçek olması çok daha etkileyici kılıyor bu filmi benim için..

 radyo kayıtları dinlenerek seçilmiş çok güzel replikler var.. ama herkes beğenmiyor filmi söyleyeyim.. ama güzel film.. çok güzel.. 6.45 yayınlarına özel ilgisi olan biri olduğumdan belki de.. bilmiyorum..

eğer çok sevdiysen diyor.. eğer çok sevdiysen..

oysa bilmiyor ki, sevmekte bir âna ait!

5 thoughts on “Kaybedenler Kulübü ∞ Ölümün olduğu yerde daha ciddi ne olabilir ki?

  1. benim de çok sevdiğim ve çok da gerçeğe yakın bulduğum bir film. kandırmayalım kendimizi. hayat, tv ekranlarında sunulmuş evlerde ve repliklerde ilerlemiyor.

  2. Ben de beğenmiştim bu filmi:)hatta bikaç repliğine bayılmıştım ama şimdi hatırlayamadım ne yazık ki!umarım çabuk hatırlar da rahatlarım yoksa takılır kalır şimdi aklıma:/

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

