3 idiots | test edildi, onaylandı!

şu sıralar düzenli olarak pek bir şey izlediğim söylenemez -iki yerli dizi hariç- izlemediğim gibi bir şeyler yazma hevesim de yok açıkçası.. yine de pek bilinmeyen bu güzel filmi tavsiye etmek istedim.. başta  iki buçuk saat olması dolayısıyla gözüm korksa da kızların hep beraber izleme teklifine karşı koyamadım..

iyi ki de koymamışım.. soluksuz izledim, bir an bile sıkılmadım.. hem güldürüp, hem ağlatan bir de harika bir felsefeye sahip.. bazı sahneler var ki gerçekten çok etkileyici..

mükemmel olarak anlatabileceğim bir Bollywood filmi, uzun zamandır hint sinemasından uzaktım.. ben bir kere daha büyülendim, sizi de büyüleyeceğini garanti ediyorum..

“sen sadece mükemmelin peşinden koş, başarı zaten seni yakalar..”

..aal izz well..

2 thoughts on “3 idiots | test edildi, onaylandı!

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

