The Help ¯ Yardımcı

o kadar uzun zamandır bir şey yazmamışım ki buraya, nasıl başlayacağımı bilemedim bir türlü.. şimdi başladım ama hâla nereden girip nereden çıkacağım hakkında en ufak bir fikrim yok.. gözlerimi pencereden alamıyorum.. elimde yaseminli yeşilçayım -evet yine diyetteyim :/- bu satırları yazarken çalan Ezginin Günlüğü ve lapa lapa yağan kar sayesinde oldukça sakin hava içerisindeyim.. 

açıkçası ara sıra düşünüyorum ‘bu blog hangi amaca hizmet ediyor?’ diye.. son zamanlarda buna bir cevap bulamıyorum ben de..  yine de seviyorum burayı ne temelli bırakmak istiyorum ne de hergün yazmak.. misal; ben bu filmi dün gece izledim tam 146 dakika harika vakit geçirdim.. ama ne olup bittiğini anlatma zahmetine girmek istemiyorum hiç.. mesela siz de izleyin gelin “şu şöyleydi, bu böyleydi” diye konuşalım.. her şeyi benden beklemeyin.. -blogger atarlandı burada- ne yapayım fazlasını yapmak gelmiyor içimden.. benim istediğim dışarı çıkıp kartopu oynamak.. ben her izlediğim filmi anlatmak zorunda mıyım burada? yok değilmişim..

neyse işte bu da böyle bir yazı oldu.. film Oscar adaylarından.. Emma Watson’ı pek  sevmem.. ama güzel film.. çok  iyi film..  amacı olan.. felsefesi olan.. düşündüren.. izlenmesi gereken bir film.. çok güzel ama izlemesek de olur filmler vardır ya.. onlardan değil.. izleyin işte.. yeterince açık oldu mu? gerçi bu satırlardan sonra izleyesiniz varsa oda kaçmıştır herhalde.. neyse boşverin hadi gelin kartopu oynamaya gidelim.. hı?

4 thoughts on “The Help ¯ Yardımcı

    • sağol canım da sınav dönemi yatıp kalkıp sınava girmekten başka bir şey yapmadığım ve iştahım iki katına çıktığı için aldım biraz onları vermem lazım :S
      izleyesin kaçmadığına sevindim bu arada güzel film yani benim atarlarım yüzünden ziyan olsa üzülürdüm :D

  1. hem kansızsın hem de diyet mi yapıyorsun cırt cırt, hem soğuk havalarda vücut kendini ısıtmak için daha çok enerji harcar, yemek yemek şart yani :) ye ye ye -teyze nine baskısı yapayım sana şöyle :P – :D

    afişteki kadın Emma Watson’mıymış ben onu kate winslet sandım ilk bakışta :D güzel bir dönem ve kadın filmine benziyor :D ayrıca ben hiç böyle filmden hiç bahsetmeden ayrıntısına girmeden yazılan güzel bir tanıtım okumadım uzun zamandır :D ellerine sağlık, sene de bir kere de olsa sen yeterki yaz :D

    • yok canım kanım falan yerinde benim çok şükür.. diyet dediğim de homili gırtlak tumba yatak zaten :D
      bakalım şimdi becerebilirsem bi filmin daha ayrıntısına girmemeyi düşünüyorum :D

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

