Flipped <3

harika bir pazar günü.. ama ben son iki gündür üşüme ve yorulma kotamı doldurmuş olduğumdan bu günü dinlenmeye ve yurtta beni bekleyen işlerime ayırdım.. saat beş oldu ama ben hala hiçbir işe başlamadım toparlanmayı bekleyen bir yığın eşya var :( her neyse bunlardan bahsetmek için başlamadım bu yazıya tahmin edersiniz ki..

bir kaç ay önce bir arkadaşımdan tesadüfen aldım bu filmi.. o da henüz izlemediğinden hakkında herhangi bir fikrim yoktu.. ama beni öyle bir film karşıladı ki.. hani hiç ummadığınız anda çok güzel bir haber alırsınız ya.. işte öyle bir his yaşattı bana.. gece gülümseyerek uyuduğumu hatırlıyorum diyebilirim :)

içinizi ısıtacak türden bir aşk hikayesi.. bu güzel güne çok iyi uyum sağlayacağına eminim, eğer hâla izlememişseniz..

<3

4 thoughts on “Flipped <3

  1. çok güzel film flipped yaa ben de geçenlerde izledim daha, ne çok şey kaçırmışım dedim.. gece 3’te aynen senin gibi gülümseyerek yatağa girdim.. çok güzel bi his bırakıyor insanın üzerinde..

  2. izlemez olur muyuz hiç izledik tabi :))))))))))) çok güzel sıcaktı bir filmdi, o ağaç o manzara, o kızın oyunculuğu süperdi :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

